Mindless Behavior Club
Mitmachen
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by brooklynhugle
added by dehavlynn
posted by irreplaceable
Hey yall! i'm baaaaaaack!!!! and let me just say i missed yall the reason i haven't been on is because my internet would not work for s__t so it's been a painful Monat without internet but here's a story for yall soooooooooooo TURN UP!!!!!!!!

aj pov
so i woke up in the middle of the night cuz.. Du know a niggas gotta pee and i was thirsty.
me:*walks downstairs*
so i went downstairs and and used the bathroom then i went to the küche and turned on the lights..... i'm afraid of the dark....... don't judge me. i got some water then i switched off the light and bolted up the staris.... ha! you...
continue reading...
added by rayraynicki
so that same night they went to apfel, apple bees like thislink
boys; dang
me: ya lets go
princeton: so mean
jacob: dont talk to her like that
prince: my bad
me: can we go
jacob: sure baby
them: eww
me: shut up
in the car
me: we here
them:thank the lord lol
waitress: make i take your oder
me; yes sprite thats it
prince: fat self
me:runs out
jacob: what the hell wrong with u ( gose after her)
me; y your not eating ( crying)
jacob: cause Du left out
me; im i really fat
jacob;no
me; ok lets go back in
in applebees
prince; sorry janae
me; its ok
they ate and went home
prince:let watch tv
eb but jacob and nae;ok
jacob;we calling a night
me:yae
in the room
jacob: so
me; not to night
jacob: howyou know what i was going to say
me: im a big Fan i know you
jacob:ooo
me: night sexy
jacob:night
down stairs
ray:yall gn
eb; good night everyone
posted by avanzant12
Recap last we left off roc and britt was talking and going two sleep. Nw less cha cha.

So we all over prodigy house. Robert said" when do we do Stunde Weiter tour." britt said" idk less fine out." so Ciara sagte " I think I hear sme one phone going off." it was roc playing leve hit dat. It was text from the manger wich was ambershia. The text said" sorry I hate to mess up ur summer four u guys , but Du guys got go own tour for two weeks." so roc vorwärts-, nach vorn the text two the other guys they sagte "awww men " . Me sagte "wat wrong baby. " Princeton said" we have go own tour four the last two weeks in this...
continue reading...
added by rayraynicki
i know once Du see this video Du will all get jelous (the ones that like Princeton) but i had to add this video because Princeton is so hot in it.
video
princeton
mindless behavior prodigy
cute
added by Teri-Mercedes
added by Mindlessgurly
Source: Facebook
added by RocRoyalBby
added by b5_mb_lover755
THESE RATCHET LOOKIN BOYS SITTIN THERE TALKIN ABOUT MB BEIN GAY!!!!!!!!!!!! LEAVE A Kommentar ON THE VIDEO TO PROVE THE RATCHET LOOKIN BOYS WRONG!!!!!!
video
haters
added by Jackson_Fan
added by budamonsta
Source: budamonsta
added by Quirnechia
Source: @QStarrDaze... Quirnechia
added by MJsUnbreakable
added by nebria
Source: 100
added by tiaam672
added by royallovequeen