Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 17451-17500 of 54807

Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Score one for Spongie :D

I'm going to bed now, night guys :)
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
night night
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
night :)
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
hi guys :D
um... 700!
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
No one here? D:
Vor mehr als einem Jahr LifesGoodx3 said…
I'm here.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
Yay!
Vor mehr als einem Jahr LifesGoodx3 said…
*Dances*
Vor mehr als einem Jahr emilyroxx said…
big smile
I'm here too! (But I'll probably have to leave soon.)
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
Aww :(
Vor mehr als einem Jahr LifesGoodx3 said…
I'm still here :D Should be doing my spanish hw... But still here!
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
That's great!
The fact that you're here, not the Spanish hw...
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr emilyroxx said…
big smile
Alright, now I'm here!
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
Yay! :D
Vor mehr als einem Jahr jodarchy said…
smile
hey guys and dolls
Vor mehr als einem Jahr LifesGoodx3 said…
Well now I'm done with mi espanol tarea. What's up guys?
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
What's a "mi espanol tarea"?
Vor mehr als einem Jahr jodarchy said…
spanish homework i believe lol or my spanish project
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
Oh, KK.
Vor mehr als einem Jahr LifesGoodx3 said…
Yeah it's "my spanish homework".
Vor mehr als einem Jahr emilyroxx said…
laugh
You know, I just realized something. If Bella Swan and Jacob Black got married, Bella's name would be Bella Black.
Vor mehr als einem Jahr emilyroxx said…
Haha, I just finished mine. :)
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
I hate hw -______- But I get it done - easily :)
Vor mehr als einem Jahr zipzip67 said…
Is anyone here in an art class? Cuz I'm getting really fed up with mine. Don't you just love how I randomly pop up here? Haha :) But seriously, I'm annoyed with my art class....
Vor mehr als einem Jahr jodarchy said…
i love art and im studying art history lol
Vor mehr als einem Jahr zipzip67 said…
:) The only problem I have with my class is the fact that the teachers are slowly turning the student's projects into their own projects by telling them what they need to do to make it better, not how the student wants it. I hate how everything is about grades now :/
Vor mehr als einem Jahr jodarchy said…
ah well ignore the teacher art has to be your own personal representation, take on board certain things they say but ignore the things that will change the overall look you want the picture to have
Vor mehr als einem Jahr zipzip67 said…
Yeah, but then my grade will be lowered, and I don't like getting low scores on projects
Vor mehr als einem Jahr jodarchy said…
of course they are allowed to give you topics to concentrate on and they are allowed to explain certain ways of drawing or painting or whatever but if its an individual project they arent allowed to tell you exactly what to draw/paint, if they are tell your headteacher because they arent supposed to
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
See my post on the wall, peeps.
Vor mehr als einem Jahr gurl_guhguh13 said…
@zipzip67 aww, that sucks :( art is supposed to be about creativity. I hate it when people forget about that.

Anyways, hello people!
Vor mehr als einem Jahr gurl_guhguh13 said…
nobody here?

okay then, e-cake for me nom nom nom.

Kthxbai.
(and is very sad about GD's post D:)
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr PotterForever said…
So, you guys made it to 700 finally? Here's a celebration cake, celebrating over 700 pages of Twilight hate WOOT!!



 So, Du guys made it to 700 finally? Here's a celebration cake, celebrating over 700 pages of Twilig
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Yeah.. without me. :(
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
Poor GD :(
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Hey guys! What's up with the messed-up pages? Did someone delete their posts?
heheheheh I slept like 13 hours :D
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
oh noes, GD :( why?
*tear*
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
I know, that's what I thought had happened malloy.


13, pah! I've slept for 20 straight once. :)
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
So have I... But not since I was, like, 6. For me, sleeping in is an achievement because my mum always drags me out of bed at nine on the weekends -_-
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
9, harsh.
I have to get up at 7 on sat but I normally sleep to noon on Sunday
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Why?
And yeah, she thinks our sleep rythms (sp?) will get all messed up otherwise -_-
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
I have a tutor :(, then my drama class :)
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Ohh :D
keep yours fingers crosses, I'm gonna beg for pemission to leave the house :DD
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Gnight. Warn me if we get another troll.
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
*crosses fingers and toes and ears...........wait, that's not right!*
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
Eyes, I cross my eyes!



and night GD
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
night GD :)
stupid mother hasn't answered yet. gah.
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
So it turns out my mother doesn't fall for the 'Oh darling mother, won't you please please PLEASE let me leave the freaking house before I go stir-crazy' technique.
Damn.
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
laugh
Damn
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
But I did make pulla :D and I kinda forgot to add the butter.... oh well.