Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 13751-13800 of 116057

Vor mehr als einem Jahr jayyanne said…
iam so angry with the writers...i watched oth 6.11 and lucas called peyton "Pretty girl"........ i thought that was lucas and brookes thing....man, it sucks...i honestly dont want to watch one tree hill anymore..but i still keep hope that brucas will reunite..
Vor mehr als einem Jahr jayyanne said…
seriously... i think the writers forgot about all of brucas..ugh..i hope leyton doesnt work out
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I'm going home tomorrow night so that means I can finally o the BFA! And I have tons of stuff to rate! Grr! But yeah, talk to you soon! I miss you guys! :)
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
11 hours! wow guys! anyone on?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hey!! I'm on my new PC!!! :-D
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Hey Hannah! <3 How you have been? =)
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Hey guys
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Hey Alice! =D
Great! I wish that i have a new one, my computer sucks! =(
It's big, old and so damn slow.. ='(

Did you get it as X-Mas present? =D *
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
And Hey Terra! =)
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
HEy guys
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Hey Cat and i am totally hooked to that Damn TFW i can't stay away.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
hey people =)
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
I know right. I'm just not there now because i'm adding a lot of images, and i wouldn't be able to be fast on all that mess! eheh =P
That is so damn addicted, love it! =D

Hey Dawn, LOVE your image! =) Jeyton <3
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awwww thanks hun and guys im on a mission to try and make the jeyton spot more active so people come and drop by =)
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
OMG sorry I totally forgot to come back on here lol I was on the twilight spot!!
Okay hey hannah, cat, dermy, and dawn!
cat- yeah I'm so excited!!! Still pro-mac though ;)
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
I will stop buy and check it out Dawn maybe you can do a forum that Jeyton to talk to try and get it active.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh ive added 2 forums and some picks and ive also been rating alot of the stuff on there
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
oh i will check it out
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
That's great Dawn! =)
Now i don't have really time to go there.. But i will totally check it tommorow! =)
And there are a lot of huge Jeyton fans that will love what your doing. <3
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
oh cool Alice i want a new comp!
um sry i was buying smth on a different website
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh and im one of them lol
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
i might come add some stuff dawn! i will totally rate though! i love rating!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
I'll rate stuff dawn... as soon as you tell me waht I'm rating lol :]
And yeah hannah I am super excited! I still have my mac but we've got 2 computers so that we're not always harassing eachother on who gets to go on when. :D
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
I have to go now. Will go out with my friends =)

See ya! Good night everyone. <3
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
have a good nite cat cya =)
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yas dont exactly have to rate jus be more active lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
i jus got ma JP die hard so im wel chuffed =)
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
thats good Alice! we have 2 too! but i have so many people in my family it doesn't matter!

bye Cat;]] t2yl
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
omg Alice did i tell you i got my btfg die hard!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Bye Cat! have fun!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lol congrats Dawn!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Yeah well I dont have much family... well, immediate family,anyway.
But wow you got your BTFG DIE HARD??? YAY! *goes to prop*
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
yeah i have 7 sibs well.. and a bunch of cousins! were like a big Italian family
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
that is a lot of Siblings
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
i know! trust me!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
omg i just added all the bl icons on my comp to the oth spot im totally gonna be killed!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
haha im soooo going to rate them lol
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hey guys does anyone know where to download OC clips (Seth/Summer)??
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lol thanks
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
not a clue hun i havnt watched all of the oc
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
^^ oh okay thanks though.
so what you guys up to?? other than chatting, that is :-D
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
i just added some oth icons.. um i need to find more stuff to add to the btfg spot!
you alice?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
^^ heehee going for your BTFG fanatic? :)
Umm I'm in a debate about kristen stewart over at the twilight spot :-D Pretty interesting. *sarcasm* lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ooo ive heard shes not a definate for new moon
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
^^ Really? Thats really bad news and good news at the same time lol.
That movie is FALLING APART. They are losing two of their actors, twilight got HIDEOUS reviews, they lost their director... everything about it is looking bad. Except, I'm excited about their new director, he's really awesome!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
which other actor did they loose i know about tyler who was the other?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
^^ Wait didn't you just say that Kristen wasn't a definite for new moon?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh but she still might do it jus not a definate
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
llala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lala