Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 50501-50550 of 116057

Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Hey Janni
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Hey Terra<3
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
so ive just counted 80 pages of eyesexages anyone fancy doing some?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
lol! not right now Dawn^^ Maybe another time, sorry
I can count some during the days to come;D

remember to right them down on the down;D
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
1.school shouting hug
2.when Lucas gives his room to Brooke (the hug)
3.the I love you kiss !
4.the rain kiss
5.Brucas and Angie sleeping scene <33

3... meaning 3.09?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh janni what else lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ive updated them until page 1800
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
we have like 200 more xD
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I wanna watch a movie=(

I'm so exhausted! anyone know of a good link...where the quality is good?
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
know i don't

i am having issues with 309 it is so dark it is hard to get it to look good

 know i don't i am having issues with 309 it is so dark it is hard to get it to look good
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Awww<3 -that one is gorgeous Terra<33

you can always take some fanart.. and turn them into something;D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
thanks i am going to go put this in the forum
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ooo yeh terra love that
but remember to credit the original if you change a fanart

janni watch-movies.net is really good
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i'll check it out;D
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
the website isn't working =/
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Sorry to but in but there's a movie spot and they have good linkss.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
janni go on google and search the movie ya want with watch-movies.net next to it and it will come up with the website
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i have been there^^ but i don't knwo what moie i wanna see

I think i'm gonna continue watching supernatural/cuck =/
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
oh i will Dawn and i am try the banner but it won't be that good
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
You should watch Thirteen, (: i'm watching itt.
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I founf a move called the love note or smt

anyone heard of it?
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
nopee, is it goodd?
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
ok here is the banner but it is absolute crap
 ok here is the banner but it is absolute crap
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I found legally blonds xD
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i think i might not be tlaking that much on here
so bybye^^

LY<3
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
bye Janni
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Loveyahun<3.
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
come back peoples
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr kristinabetty said…
hey hannah
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
hey Hannah and Krissy i stepped out to go get something to eat
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr kristinabetty said…
oh i just got here terra

i cant believe i missed janni

Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
hey kristina!
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
LoL Hannah

I will sing with you

lalalalala !
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
she will be back she went to watch a movie
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
yes ana singing is the best
Vor mehr als einem Jahr kristinabetty said…
hey hannah and hi other person i havent meet
Vor mehr als einem Jahr kristinabetty said…
ugh that was mean im sry hi my name is krissy wat is yours
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Hannah are you Bored
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lalalala
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
im doing other stuff 2 so may not talk as much
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
lol krissy how was studying??

do you have schoool tomorrow?
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
thats ok Dawn