Alpha und Omega Wall

Einträge 101-110 von 21132 auf der Wall werden gezeigt

TimberHumphrey sagte …
PewDiePie has one hell of a beard! makes him look a lot older than he actually is LOL gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Du Like Pewds? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
meh. i watch his Videos outta boredom, not 'cause i like them Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Oh. Meh I Loved His Old Lets Plays He Use To Do. Now Hes Just A Joke. But I Liebe Markiplier. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
if only they ever released a CD of A&O1 though we only get the downloads for the actual songs except they didn’t add the Moonlight Howl song on the OST gepostet Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 sagte …
Was there ever an explanation over why the A&O sequels never got separate BluRay releases after The Great wolf Games? gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
not that i remember. i guess they got so extremely lazy that they just gave up Vor mehr als einem Jahr
NemesisPrime92 Kommentiert…
Probably because the Animation was too shitty that blu-ray format didn't help sales oder make it look any better so it wasn't worth the investment! LOL Vor mehr als einem Jahr
big smile
QueenWhiskey sagte …
Gods. I'm Craving A Big Mac. With ALOT Of speck On It. ;p gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i wonder what the thought process going on in Tom Kane's head was like when he wrote A&O 8.
"well, it's best if i completely shove the main characters to the side, because the bears, the moose and the critters are way Mehr important than anything else in this franchise. oh, and i'll make it even Mehr cringier than it already is. yeah, this movie's gonna be a win!" gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Pls Tell Me He Didn't Write Anything Else Other Then This Franchise. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
from what i could find, no. this is the only thing he's ever worked on so far Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Hopefully Its The Last. He Has Not Talent Lol. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
I wonder if Garth’s mother died gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oder got separated from her & Tony? Vor mehr als einem Jahr
NemesisPrime92 Kommentiert…
I wrote a fanfic about this a long time ago. Lord knows how'd Du find it though! It's in the Artikel section, better go back about 7 years though! ;-) Vor mehr als einem Jahr
NemesisPrime92 Kommentiert…
That was under my old "katealphawolf" account from way back. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oh? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
did anybody else cringe their arsch off while watching Nars in A&O 3 cry over how he Lost the great games to Kate when he was a junior? i get they wanted to throw in a joke there, but i couldn't stop cringing for 2 solid Minuten gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I Was Mehr Like. "WTF Did I Just Witness?" Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
I still maintain that Claudette should've thrown the final race and let Fleet have that victory. As INSANE as Nars was about these races, anything less than victory would Mehr than likely result in Fleet getting his arsch beaten to death. "I'm so proud of you"? I call bullshit. He would've KILLED Fleet for not being able to beat Claudette. All that Claudette wanted was a chance to participate in the games, and that's what she got. As far as HER wants are concerned, she's already won. Kate tells her that "Winning IS fun, but digging down deep and seeing what you're truly made of is what really counts." Claudette COULD win the race, but she throws the race for Fleet's benefit. THAT'S how Du Zeigen what you're really made of. But no... she has to TIE with Fleet so there AREN'T any winners oder losers, because EVERYONE IS EQUALLY GOOD! And somehow Nars is OKAY with that? No. Just no. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Tom Kane's Fault LOL Vor mehr als einem Jahr
NemesisPrime92 Kommentiert…
I couldn't ever stop cringing all 45 Minuten of that movie. Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
No one ever questioned this in the ending of Journey To bär Kingdom: Where the hell did they get confetti? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
They probably just threw it in there hoping we wouldn't notice. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
probably blew it outta their asses Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Omg Lmfao Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
Oh, that's easy to explain. The BIRDS told them that sometimes humans use confetti at times of celebration. Sure, we never SEE the birds explain that to them, and there's no reason for the birds TO explain that in the first place, but.... umm... yeah. The birds told them. I guess... Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
let's be honest: the A&O sequels had potential to be something good. they just needed a much better writer. ya know, somebody who listens to the Fans and knows what the hell they're doing gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Yep. Vor mehr als einem Jahr
TheGodEgg12 Kommentiert…
Yeah, You're Right Timber. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
ahh Bob. if only the sequel really was like that :/ Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
I gotta say I think Bobsheax's reviews are funnier than the sequels. LOL gepostet Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
Thank you! Nice to have A&O Fans appreciate my work. ^_^ Believe it oder not, dissenters, I'm on YOUR side. Okay, so the first A&O left me feeling a little... meh... but it did NOT deserve the sequels that it got! If sequels there must be, I just want them to be better than what we got. Isn't that what Du want as well? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
that's what we ALL want, Bob. too bad the sequels were in the hands of a brain-dead writer Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Brain-Dead Is Putting It Nicely. LOL Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
it's surprising how a middle-of-the-road movie like Alpha and Omega can constantly end up being the subject of a lotta BS and drama gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Same Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
also old news here for those that didn’t read my Artikel about one A&O Fan from Netherlands got arrested:

link gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
one of the other Artikel called A&O a “disney movie” Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
but he made a account called “Humphrey” & a underagged girl from UK made a “Kate” account Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
THey were all just a bunch of pre-teen drama whores. Thats the bottom line. I'd stay away from them if Du want to avoid stupid drama. Though tbh idk how many of them are left. They were big around 2011-2012 but after that they died down a bit Vor mehr als einem Jahr
hmmm
Chidori1334 sagte …
I wonder if Salty, Shaky & Mooch are orphans too gepostet Vor mehr als einem Jahr
EggOfInnocence Kommentiert…
Probably Are, We Don't Get A Backstory Of Them oder Any Flashbacks, Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
indeed Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
Am I the only one who thinks little kids don't really watch the Filme and it's just the older fans? And Splash thinks like five Jahr olds are watching the movies? gepostet Vor mehr als einem Jahr
EggOfInnocence Kommentiert…
Yeah Du Are Probably Right. Kids Are Mehr Interested In Watching Jake Paul And Those Other Vloggers Von Now Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I wouldn't Doubt It. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
could somebody please contact Jesse Mccartney to ask him if he really did voiced Fleet, cause his name is on wikipedia but in the sequels hes not listed in the credits gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
linkunder “2014” Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
If hes not in the credits he was not in the movie Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
if its not Jesse then again I wonder why is he listed? removing it off the Liste won’t work cause the Wiki bots will revert it then probably protect the page from vandalism Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
nothing from Movies2VideogamesReviews on to reviewing the A&O DS game, though he made a video on “DS games that will not be reviewed” list.

but A&O the DS game is not featured on the list, so it looks like theres still a chance that he’ll review it

Movies2GamesReviews he reviews games based on the movies, he reviews the actual movie first then he reviews the games Weiter gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I’m still waiting for Nostalgia Critic to review it along with JonTron since he reviews Filme too (though he always goes on hiatus) & Cinemasins to do a “everything wrong with” on the 1st movie Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I actually contacted Nostalgia Critic himself to request to review it & feature “Tamera never seen” video Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
Did he say Balto was bad? I might of watched his video a while back Vor but I don't remember it much. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
please support Paddington 2! if it's playing in a theater near you, go watch it gepostet Vor mehr als einem Jahr
Zach-Coley Kommentiert…
link Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Loved The First One. Vor mehr als einem Jahr
hmmm
EggOfInnocence sagte …
Why Are The Mods Banning Me? I Have Done Nothing Bad, I Mean My First Name Was Innapropiate But I Haven't Put Any Hate Towards This Club gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
the mods are weird Vor mehr als einem Jahr
EggOfInnocence Kommentiert…
Yeah They Kinda Are But I Suggest We Not Say Hate About Them. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
yeah my theory is: its all 1 person to keep returning everytime Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
does Humphrey even have parents oder is he an orphan? gepostet Vor mehr als einem Jahr
EggOfInnocence Kommentiert…
Maybe He Might Be A Orphan, Because We Get No Hints oder Flashbacks Of His Parents, So Its Likely That He Is A Orphan. Vor mehr als einem Jahr
Zach-Coley Kommentiert…
Well, in A&O 2 Humphrey says To Winston “hey dad put a phone a paw up” so maybe ve android Winston are his parents? Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I’m actually working on a script on making a video on Humphrey an orphan Vor mehr als einem Jahr
big smile
QueenWhiskey sagte …
Tide Pod Challenge= Proof That Most People Are
Brain Dead. gepostet Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
Yeah It Is Really Stupid, Lots Of Teens In America Are Dying Because Of It Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
I actually feel bad for the people over at the tide twitter page. They are having to respond to all that stupid crap Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Hah. I've Already Told Them They Don't Want Me Babysiting. That Spoiled Brat of There's Would Hate Me. I'd Bust His arsch Everytime He Starts Pitching A Fit. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
am i the only one who thinks the voice Schauspielen in the sequels really went downhill after A&O 5? at least with Crest's sequels, the actors were trying gepostet Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
I Haven't Seen The Sequels, Only A Bit Of A&O 3 On Boomerang. Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
And The Full First Movie Vor mehr als einem Jahr
laugh
niggazarwett2 sagte …
Hey Guys I Am New Here Lol. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Zach-Coley Kommentiert…
Great welcome to the nearly dead A&O club. Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
I Can See That Already I Think This Fandom Will Die In 2 Years oder So. Vor mehr als einem Jahr
EggOfInnocence Kommentiert…
Okay. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
the people over at Splash HQ should know they've done fucked up when they literally made Stinky talk in Runt's voice and Runt talk in Stinky's voice in A&O 8 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
lmao are Du serious? They mixed up the lines?! XD Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 Kommentiert…
And Fleet with Humphrey’s voice, don’t forget that. Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
Splash Really Fucked Up And Expected Kids To Enjoy Their "Movies" I Put Zitate Over It Because It Looked Like Some Trash That Shouldn't Be Called A Movie Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
it's official: this is the most insecure club in all of Fanpop gepostet Vor mehr als einem Jahr
pleaseihavethis Kommentiert…
Du should just give up Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
LMAO its been official for years. This club has housed some of the biggest crybabies on the internet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira sagte …
Man whoever is trolling this place really has a lot of time on their hands lmao XD gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
these different users are probably all the same person to keep coming back that loves being auto banned alot when they returned oder it is just a bunch of 5 Jahr olds LOL Vor mehr als einem Jahr
pleaseihavethis Kommentiert…
Hey guys, V-Sauce here. Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan sagte …
Man it cringes me that there are some people who is so desperate of wanting the fandom to stop being a fandom because they hate something that isn't effecting their own lives and others. It's fine to dislike some anthropomorphic wolf movie, but to go to the point of adapting a hate agenda to it, might be a problem.

Normally if I do not like something, say for example, a movie I don't like, I respect it Von moving on. If Mehr people did that, then the less drama maybe. gepostet Vor mehr als einem Jahr
crying
QueenWhiskey sagte …
The Piece Of Shit That Mudered My Moms Friend Has
Been Found. But Turns Out. He's Murdered 3 Others And
Severely Wounded Another. But They Know Who It Is.
And Yet They Site On There arsch And Ask For Mehr Info.
There's A Bounty On His Head. Fuck Cops! They Are
Completely Useless. >:( gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Watch it. I'm sorry for your loss but my best friend happens to be a cop and risks his life every single day. If they know who it is they will find him eventually. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
And that means he's one of the few good ones out there. Cops Around here are Lazy. And unreliable. Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira sagte …
Just for the record, I think we should be allowed to socialize on the wall. Literally, 95% of everything else on the club is dedicated to Alpha and Omega. The whole point of the Wand is for Fans to talk about the film AND socialize. It is a free-for-all. Keeping the Wand only focused on a dead franchise will just drive people away because of people running out of topics. Just saying. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
the MLP movie might be getting a sequel in 2020 (2 years from now). whether it's theatrical oder straight-to-DVD, we don't know yet gepostet Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
Tide Pod Is A Bad Meme It Sucks And People Are Getting Hurt Eating Them Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
People are Stupid enough to do it Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
can we please keep this A&O related already, go say these off topic stuff like Filme to their rightful dead Clubs (if their even active) but not here gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
There's Not Much To Talk About Retaining A&O. :/ Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Normally, I would agree with you. However, since the franchise has officially ended and people are running out of ideas to talk, I think its safe, sicher to bend the rules a bit. Chill dude lol. Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Well I feel like we should be allowed to socialize on the wall. Everything else in this club is dedicated to Alpha and Omega so honestly whats the big deal? Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
whos the original artist that created the zombified art of A&O characters?

they need to bring that back with the new characters as zombies gepostet Vor mehr als einem Jahr
Zach-Coley Kommentiert…
Yeah I agree. They should definitely do that. Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Hank666. He's not active on here oder a Fan of the franchise anymore. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I thought someone else came up with it and made one for Hank? but I didn’t know it was him Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I wonder how long it takes to look at details of the Skins and stuff like the ribs area Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
Don't know who is worse father:Humphrey oder Nars. gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Tie. Duh! LOL Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 Kommentiert…
Nars. He would beat his own kids. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
Nars. at least Humphrey doesn't abuse his kids Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
Minecrat is getting its own movie in 2019....
why Hollywood? just fuckin' why? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Its no surprise. I remember they were talking about it years Vor and it got delayed. Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira sagte …
https://www.youtube.com/watch?v=vQHIacDZOD8 a high quality YTPer wants to do a YTP on Alpha and Omega. Vote in the Beschreibung please XD This guy is hilarious gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
They really are because they are flooded with old and outdated memes. This guy is a high quality pooper and his stuff is pretty funny Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
anyone remember Kates inner monster?

thats still going yet gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Yeah, I knew the artist too. He was a cool guy and had all of these great ideas for the KIM series, but sadly he never went with any of it and now he's moved on to inflation fetish art which is really not my thing, so I had to unwatch him. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I remember Looking At The Art. It Was Amazing. To bad He Stopped :/ Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I still see some yet like I just saw the new KiM art of her dressed in hooters uniform Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
how do I get me a yellow “die hard” button oder at least a green button from this club?

I mean I myself am a die hard A&O Fan which I’m still gonna make some content & been making free to use Icons gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
I have no idea tbh. I don't even know if its automated oder if the admins even do it Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I thought it also happens Von most “fan of” buttons, Kommentare & saved Favoriten Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
Ever time I look at my past self and old posts on this club I cringe I was awkward and Zufällig as fuck! So glad I grew up and changed. Not stuck in Tag dream world much anymore. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I still enjoy what I see mine Vor mehr als einem Jahr
surprise
Chidori1334 sagte …
holy shit we reached 5,352 in this club and most of them are like gone when clicking on their profiles: nothing it just takes directly to the Fanpop Home page and some of the other users are like haven't post nothing in their walls from "over a Jahr ago" gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Read the past Wand posts they are pretty interesting. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
"Somebody toucha my spaghet!"
~ Zufällig bear, The Three Bears cartoon, 1939 gepostet Vor mehr als einem Jahr
smile
ImFreeAsABird20 sagte …
Hey guys! Been a while! its shadow 😝 damn....this place
Seem to be just about dead 😧 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
he got ban that fast during his return😮 Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 sagte …
Chris Stuckmann would probably give A&O a C- oder a D. Just my theory. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
maybe a C-. that's what i think Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
Kate: "from gunshots to free food. go figure"
me: really, Kate? that's all Du gotta say? if Du ask me, i think the right Frage should be: "why the hell would he let us in, after almost killing us the last time?" gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
remember the dark times of this club way back in spring 2015? can't believe that was almost 3 years Vor gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Yeah that was crazy stuff. I remember at the end Fanpop did a serious purge and banned almost everyone. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
yeah, those were definitely dark times for this club Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
It was. Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
In some scenes in the last A&O I felt like they were actually TRYING to annoy us. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
Cinephiles refer to those as "Most Scenes". LOL Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
did Du mean MOST of the scenes? because about 80% of the movie was pure obnoxiousness Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 Kommentiert…
^Talking about A&O 8 LOL Vor mehr als einem Jahr
TheRadLilly sagte …
Welp, the fansite on spruz is officially dead and down so I guess this is the only ongoing fanbase for the franchise that I know lol. gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
cant remember my login on that site. so meh Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
haven't been on that site for like over 3 years Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
Spruz Requires Lots Of Personal Information So I Advise That Du Don't Go On It Vor mehr als einem Jahr
AlphaGirl55 sagte …
Hey A&O fans! I'm new hear gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Hello :) Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
welcome Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
Hey there. welcome :) Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
"those pups are very tricky!"
did Tom Kane let a 7 Jahr old write that line down? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
I think Tom Kane let his kid write the whole movie Vor mehr als einem Jahr
niggazarwett2 Kommentiert…
"Those Pups Are Very Tricky" - Splash/Lionsgate: SPEECH - 100 Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 sagte …
Imagine how Alpha And Omega could’ve turned out if Don Bluth helmed the movie. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
it probably would've been better Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
Wait a minute... 80s Bluth, oder 90s Bluth? Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 Kommentiert…
80s Bluth. American Tail, Secret of Nimh, All Hunde Go to Heaven, The Land Before Time, etc Vor mehr als einem Jahr
Bobsheaux Kommentiert…
80s Bluth... *sigh* If only.... <:) Vor mehr als einem Jahr
hmmm
Chidori1334 sagte …
Why do we always go off topic alot if this is a A&O club? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
This should be a A&O topic only club well at least come up with theories on what never got revealed from 8 films oder something Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I’m just saying Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
to be fair though, Du can only talk about so much without getting repetitive. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i can't wait for The Incredibles 2! :D gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Me Too! Vor mehr als einem Jahr
hmmm
_VictoriaWolf_ sagte …
Alpha and Omega became horrible after the 2nd movie. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
no kidding lol. The only good thing about the 2nd is that we were gegeben closure on what happened with Kate and Humphrey. They had kids and are terrible parents XD Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
no denyin' that. even if the 4th movie had some effort, everything else ranged from bad to trash Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I wonder whats going on here Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
What languages in A&O1 did Du seen besides english? I’m always wondering to check out how they sound in spanish & french gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
on my blu strahl, ray that is, but I wonder if theres other languages online to check out Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
i've seen clips of the first movie in Spanish Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
How do they sound in spanish? Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 sagte …
Reason I’m doing comparison Umfrage is simply because there’s nothing else new to talk about. gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
yep Vor mehr als einem Jahr
laugh
QueenWhiskey sagte …
Du can tell my feet to hit the floor
oder Du can tell my lips to tell my fingertips
They won't be reaching out for Du no more
But don't tell my herz my achy breaky heart
I just don't think he'd understand And
if Du tell my herz my achy breaky herz
He might blow up and kill this man gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
*fixing from last post*

what do we have for A&O? we have:
- 8 movies
- 3 DVD movie collections
- McDonalds toys (only in the UK)
- a Nintendo DS game
- 3 A&O books
- Movie posters gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
There we go I fixed that problem, if only we can Bearbeiten our own walls Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Thats what Fanpop needs: Wand editings incase Du mistyped something Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
The DS game... The only thing I can argue that actually sucked because for a video game and a type of video game, it failed to make the arcade style game fun as it was trying to be and if so. If there was a lot Mehr mini games then it could of been better maybe. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey sagte …
Its Snowing Here :p gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
its freezing here Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
We need Funkos to make A&O characters gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I mean come on Funko Pops give us A&O characters already Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
I seriously doubt they would want to waste money on a movie that probably everyone outside the furry fandom has forgotten Von now LOL Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
I wonder if Humphreys parents are omegas gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oder are they once Alphas? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
R.I.P Dolores O'Riordan (lead singer of The Cranberries; writer of their biggest hit single "Zombie") gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
these Icons I been uploading: they are free to use for those who are curious gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I'm always open for any A&O Icon requests, Du name a character and choose your color background Du want Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
be sure to find the right image from a scene on the ones who I haven't made yet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
are Humphrey, Salty, Shakey & Mooch orphans? gepostet Vor mehr als einem Jahr
crying
QueenWhiskey sagte …
One of my Mothers Friends Was Robbed And Killed :"(
Gunshot to the head. He complied to their demands
and everything. But He Was An Indian so they killed Him
Anyway. I Hope The Two Guys Get Caught. And I Wish
I Could End Them My Self. Sorry Waste Of Skins don't
Deserve to live.

May God Get There Soul. Because Ill Send
Them To Hell My Self.

R.I.P To The Man Who Was slaughtered at the hands of
Monsters. May Du Rest In Peace. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
just got my new iPhone 6 about 3 days ago, and i'm lovin' it! :D gepostet Vor mehr als einem Jahr
laugh
QueenWhiskey sagte …
Mlp Gen 5 Has Be Leaked! And applejack Goes......
Ghetto?!?!? Bahhahahahahah! *Rolls On The Floor
Laughing* gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Its rumored shes not coming back Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
That Too. But last I Heard She Is But She Will Have A ' Urban' Personality. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Really? Vor mehr als einem Jahr
laugh
QueenWhiskey sagte …
Ever Had That Moment When Du Try To Sing A Song
And Cant Remember The Lyrics. But When Du Sing Along
With The Song, Du Hit Word For Word? gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
Not A&O releted but did Du guys ever play Kingdom Rush? It's addicting! gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Jontron I can see him & his bird react through the whole movie on reviewing A&O especially reacting to on realizing they made 8 in total gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
even though Jontron is always been not uploading anything in months Vor mehr als einem Jahr
big smile
Chidori1334 sagte …
RadLilly is back for those of Du that didn’t hear me, shes back gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Cool hardly knew her. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Same here, though she talks to others but not me :\ Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Indeed Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
the Teen Titans Go movie gets its first teaser trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=gY6Kx8WJS78&feature=share

....... and now, i wanna die gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
First time I saw the Zeigen I thought "What the hell???" Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
The Zeigen Is Trash. An Insult To Those Who Watched The Original Vor mehr als einem Jahr
trueshadowwolf Kommentiert…
Kill it with feuer Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Mehr like just Abbrechen it Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
anybody saw the Golden Globes last night? i missed it gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Nope. Not interested in watching the hypocrites of Hollywood lecture us on sexual harassment and politics. Vor mehr als einem Jahr
vinesauceiscool sagte …
what is going on gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
looks like this is one of the most insecure Clubs on Fanpop. we've had like 4 trolls in a row, in the span of only a week gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Yea. Geez. Someone Really Hates Us. And I Have A Few Ideas On Who It Is. And oder Who They Are Doing It For ;p Can't Say For He Will Be Cryin' Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
IHEisalegend248 is probably one of them thats basically a new account to keep returning is my theory Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I believe it LOL Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Still waiting for:
- Nostalgia Critic
- Jontron
- Movies2Games Reviews (on both movie & game)

to review A&O, though I actually contacted Doug Walker on his official website as a requested movie for him to review it gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
He probably might feature it as another “I will never review” Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oder at least feature it on “Tamara’s never seen” Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
ElectricDragon505 already did his so why not those 4? Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
I would personally rather not have them review it if it's negative... Some people say the movie suck because they simply dont like inspired like stories, but as a wolf movie, argue it was good, just needed a little more. The only thing I don't care is the DS game because honestly as a game, I just don't see much of a defense for it. LOL Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i can kinda see why the A&O DS game faded into obscurity: 'cause it's not good gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Though theres plenty Fans out there who still doesn’t even know they made a DS game Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
am i the only one here who thinks a A&O remake would be a better idea than a TV show? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Zach-Coley Kommentiert…
Well Alpha and Omega might be coming to VR Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
why not both? :\ Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I preferred The Animation Path then A CGI oder Live Action Path. Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Where is everyone else? I am alone roaming freely. Any ideas for what's going on with this site? gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
i'm here Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I'm always on this club all the time Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
This place is slowly dying. People are leaving one Von one and now its mostly just trolls. Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
well at least we all had fun. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
well, looks like it's official: Filthy Frank quits making Videos gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Who? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
a big YouTuber Vor mehr als einem Jahr
familypgclean Kommentiert…
atleast his songs are better than you, timbercunt Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
I don't Know Who That Is. Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan sagte …
I think honestly, it's pretty stupid to judge a movie Von its sequels. The sequels had creative ideas but it still felt lack of effort. But I understand the lack of money if that's true. The first movie was good for what it was and the furry scenes inspired many creative ideas but today even with some creative ideas, the sequels probably didn't have that much magic. I still like to see Mehr to see if they will get something better. A couple of sequels were ok after all. gepostet Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
The only somewhat strong magic in a sequel was the ghost one to me. I would rather have that sequel with the first and as a special. But still better than nothing. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
now that Kishin mentioned it in one of the Kommentare down here, damn! i still remember what happened back in spring 2015. those were some pretty dark times for this club, and for the fanbase gepostet Vor mehr als einem Jahr
sad
Chidori1334 sagte …
We just Lost a veteran A&O Fan RadLilly, I think she got banned :( gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oder probably just closed her account :( Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Ugh. Fine. Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Guys shes back now Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Since its 2018: I doubt this franchise is even over which I don’t even believe its over cause Du never know plus what if “Ben Diskin isn’t involved to come back” and be replaced for someone else to voice Humphrey

PLUS: the A&O8 trailer didn’t say “the final chapter” oder “the last adventure” all we get was: “new adventure” gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
lets take “The Merida - Legende der Highlands Little Toaster: To the rescue” for an example: in the trailer they sagte “Disney presents: the final chapter” see that shows proof its the ending Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
but not A&O8 trailer, heres another example: Toy Story 4, Shrek 5, & new SAW movie got announced and we all thought they were officially over but nope they lied to us Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
The only time it was announced after 4 was a couple of what might of been separate and unpopular articles. So I still feel it could happen as a 9th this time may not have an Artikel and never once the company ever announced them during those Artikel days. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
we're off to a great start this new year, with all that Logan Paul bullshit gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
That Cancerous Turd Sure Knows How To Start Drama Vor mehr als einem Jahr
hmmm
QueenWhiskey sagte …
Kids Today. Are Dumb. And Jake Paul And Logan Paul
Are making them Worse. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
Kids have no respect oder understanding of anything. Back then we got our arsch kicked with a gürtel for stepping out of line oder watching people like Logan. Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Yea. Now A days. Kids Do What They Want. Why shouldn't they? Their parents didn't teach him right from wrong Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Them* Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
happy new Jahr y'all! :D gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Happy New Year's! Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Du too Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
With new years on its way, theres something I been waiting to talk about this and this will involve with A&O but before Du start saying anything like “thats stupid over a *insert what I’m about to say*” oder anything like that so here it is:

I have not seen 7 & 8 at all even though I may have the DVDs but I haven’t seen it, the thing is: I had a former irl friend of mine who was one of my besties but we been a broken bond (part 1) gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
since October 1st, 2016 we got in a major fight during texting well cause he had “EX Girlfriend issues” where he ends up tries to get with his EX instead of his Kürzlich girlfriend I helped him get with (part 2) Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
so once he apologizes: then I will finally recover all my hype & interests back that includes watching 7 & 8 which he should know I’m a huge Fan of the films Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
oh and also I gave up: PSN, WiiU, & Facebook because of those as well especially where I been getting haunting memories where all happy memories that are all gone Vor mehr als einem Jahr
iminnocent12 sagte …
v okay kewl gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Remember my announcment for doing a read along video? Well apparently, its gonna be delayed til Weiter Jahr well cause I been distracted and forgot all about doing a video where I was gonna read the entire A&O book that I got from amazon, so hopefully Weiter Jahr around Janurary I’ll be able to make the video gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
If anyone wants to use my story idea Humphreys Long Lost sister feel free to use it. It could bring something interesting to this club gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Whats going on here? We get spammers keep coming back posting non-A&O related Fotos then suddenly the mods out of no where reports the user the Weiter in instant Sekunden oder Minuten gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
even some anti-A&O keeps posting a roblox picture Wird angezeigt how bad we are and even a spammer like AlphaAndGaymega spamming at every reply with same message Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I mean I know this is a A&O only club but I wonder who keeps doing this everytime that keeps posting non-A&O related content, I guess its best to just keep this A&O related ONLY without the mods tagerting us D: Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
See like this guy just now I see he Kommentar then instant ban that quick, I wonder whats going on Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
"What the fu-?!"
~ Aunt May, Spider-Man: Homecoming, 2017 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
if A&O really is compared to Balto then what characters are they compared as? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
like Humphrey = Balto Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Guess everyone else making fanarts of them must be wrong comparing them especially Jenna meeting Kate art Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
saying their similar Vor mehr als einem Jahr
ilovebleach2 sagte …
Mods, please don't ban me I wasn't trolling at all. gepostet Vor mehr als einem Jahr
zzz
needsumbleach sagte …
Where are Du all at? -_- gepostet Vor mehr als einem Jahr
surprise
QueenWhiskey sagte …
I leave For Um.....a couple Hours And Look What
Happens! LOL gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
Yeah a same person keeps coming back and gets auto ban in few mins from admins Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I’m on this 24/7 Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Dang Vor mehr als einem Jahr
c00lkid2017 sagte …
I got banned on roblox :C gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Ok? Vor mehr als einem Jahr
Kishin_Kira Kommentiert…
lmao how did Du get banned on roblox XD Vor mehr als einem Jahr
AlphaAndGoaway Kommentiert…
he got banned Von uploading loud audio Vor mehr als einem Jahr
big smile
TimberHumphrey sagte …
Merry Weihnachten y'all! :D gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 sagte …
Merry Weihnachten fellow A&O Fans gepostet Vor mehr als einem Jahr
Chidori1334 Kommentiert…
I’m gonna watch A&O2 right on Weihnachten Tag Vor mehr als einem Jahr
AlphaAndGoaway Kommentiert…
A&O2 is a shit film out of them all tbh. Vor mehr als einem Jahr
angelic
QueenWhiskey sagte …
Merry Christmas! <3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
what's your Favorit Monat of the year?
mine's December, for obvious reasons gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Hmmm tie, December And October Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
Brent falling through the ice was probably the most pointless moment in A&O 7. it would've been better if we saw him drown oder freeze to death gepostet Vor mehr als einem Jahr
QueenWhiskey Kommentiert…
Yea! Vor mehr als einem Jahr