Diese Frage beantworten

Zufällig Frage

Why do people on Fanpop fight with each other?

Why are Mauserfan1910 and Nick16 fighting with each other?
*
bcause 1 is a insufferable hündin (i Liebe u enya but u kno its tru) nd the other is an insufferablle prick. just L ike why people fight in real life
THaSlimJim posted Vor mehr als einem Jahr
*
tbh i think i startd it. whoops srry guys not my problem now byyyyyyyyyyyyyyeeeeee
THaSlimJim posted Vor mehr als einem Jahr
*
I know it's true.
Mauserfan1910 posted Vor mehr als einem Jahr
 BananaAnanas posted Vor mehr als einem Jahr
next question »

Zufällig Antwort

AquaMarine6663 said:
~
select as best answer
 ~
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
That looks like Jadeite from Sailor Moon.
PeachyKeen1994 posted Vor mehr als einem Jahr
*
@Egomouse because thats Dio's battle cry
SilentForce posted Vor mehr als einem Jahr
*
WRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
SilentForce posted Vor mehr als einem Jahr
Zeppie said:
Because battle of the alpha male :v
oder female cos equality :LL
oder star, sterne cos tumblr.
Who would back down from becoming alpha star?
Fanpop be like the animal kingdom.
oben, nach oben user gonna get Du all the betches.
Alpha fanpopper gonna Zeigen their manliness.
Alpha fanpopper gonna Zeigen dominance and make wallposts and polls.
Bitches Liebe wallposts and polls.

I've forgotten the question.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
PeachyKeen1994 said:
Some users can be butthurt and others can be sh*tty. I dealt with this, while asking my thoughts.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Dem name drops thoooo 🙃
Zeppie posted Vor mehr als einem Jahr
*
Fam Du might Bearbeiten out the names but we still saw them 🙃
Zeppie posted Vor mehr als einem Jahr
*
P.S. I listed TDINoahIsCute4 as "sh*tty" for that reason.
PeachyKeen1994 posted Vor mehr als einem Jahr
CokeTheUmbreon said:
I'm sure they're just playing.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
candylover246 said:
*shrug*


Probably just joking abt it tbh
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
twinklestar11 said:
idk
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
BlindBandit92 said:
If Du are asking "why do people on Fanpop fight with each other" as a general Frage and Du cant figure out why someone would fight with another Du are too immature to be on the internet.

As for the Sekunde Frage who knows honestly. Some people joke around like that for others it's Mehr of a serious nature. But the biggest Frage is: Why does it matter?
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Canada24 said:
Because people need to be people
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
boytoy_84 said:
I don't know.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
summer448 said:
Clash of opinions probably o3o that's a big reason behind real life fights also... that's the only reason I can think of
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Ur opinion is rong fite me m8
zanhar1 posted Vor mehr als einem Jahr
EgoMouse said:
Idk, people fight for a multitude of reasons. Misunderstanding, clashing of opinions, something triggers them, something rubs them off the wrong way, idk, just a lot of different reasons.

And about them, idk. I just remember seeing a Wand post where Nick sagte something and this started happening lol.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
The_Real_Dio said:
Because it's fun to watch...
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Lelouchx said:
coz its Zufällig pie
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
hatelarxene said:
Cuz people respond to negativity with Mehr negativity. Sad, but true. Even I'm guilty of this. It's not just Fanpop, though. Du should see YouTube Kommentare oder IMDb message boards (before they decided to shut down the boards, of course). YouTube and IMDb have the worst people, though Fanpoppers are no saints, either.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Sparklefairy375 said:
Yeah, Du know not all peoples can express their opinion well. Plus some butthurt, bigots, and trolls here, no wonder. And Fanpop isn't only site where the users are fight each other
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Mauserfan1910 said:
oder Du can ask me instead of being a passive aggressiveness little bitch
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Why are Du fighting with him?
BananaAnanas posted Vor mehr als einem Jahr
*
@BananaAnanas why r u being a pain in arsch fuck off don't stick your nose in someone else’s business
Lelouchx posted Vor mehr als einem Jahr
TheLefteris24 said:
It is not just Fanpop. Du will see fights pretty much everywhere. On other websites too (which I have seen far worse) as well as in real life. Not everyone can get along with each other. If Du want a specifc reason it varies. Some just do it for fun, others because they want to get out some of their tension as there are also those who get offended pretty easily oder for no reason etc. Either immaturity oder mental condition on a specific moment can play a crucial role in that !!!!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
deathding said:
Why do Du have to announce this to the whole world? Just as confusing, IMO.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
zanhar1 said:
Bcoz a certin prez dozent support the Zanarchy enuff
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
What is this Zanarchy stuff? Should I be supporting the Zanarchy? o. o
EgoMouse posted Vor mehr als einem Jahr
*
Yes Du should support the Zanarchy link
zanhar1 posted Vor mehr als einem Jahr
*
o. o Interesting.
EgoMouse posted Vor mehr als einem Jahr
*
hate the game not the playa
THaSlimJim posted Vor mehr als einem Jahr
greyswan618 said:
Most likely because they have different opinions on any number of subjects...or they just don't like each other
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Zippy100 said:
beliebt ppl stuff
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
next question »