Diese Frage beantworten

Zufällig Frage

IM THE REAL ASHELY!!! Trust me! Summer is a bitch! Iloveyouallxxx is a faker

*
whoa no need to call me a hündin
summer2987 posted Vor mehr als einem Jahr
*
so, then who is britishboy? :P
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
*
shisus! this is still going on???
101trx posted Vor mehr als einem Jahr
 ahva posted Vor mehr als einem Jahr
next question »

Zufällig Antwort

applejackrocks1 said:
Summer is not a bitch. Look in the mirror!
select as best answer
 Summer is not a bitch. Look in the mirror!
posted Vor mehr als einem Jahr 
Sir_Shalott said:
Grahhh!!!! I'd klatschen, smack Du all and call Du even, but I can't cuz I f*cking being on this end listening to your complaining! For god sakes anyone could be who they are not. Now shut up and break it up ladies!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Holyshitwtf said:
Screw this shit
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
shoulda screwed it a long time Vor
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
Musiquelover said:
Is this round 2? :3
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
HAHAHA OH MY GOSH WHAT IF THIS IS THE ROUND TWO THE TROLL WAS TALKING ABOUT
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
....
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
I don't know what to believe anymore.
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
all of a sudden they want to be you? well maybe miss troll and her Friends are just having fun confusing the shit out of people, awe come on that's a smart theory right?
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
summer2987 said:
well until Du prove it i can deal with being a hündin but Du are so not the troll .


;)
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
XD
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
Doctor_Donna said:
summer is awesome! best season actually. no school, Mehr food, no teachers. the only thing i hate about it is the heat. but summer really is awesome.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
....WTF
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
Yeah I don't think Du knw what we're talking about love.
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
i do know
Doctor_Donna posted Vor mehr als einem Jahr
Renesmee_08 said:
OKAY. WTF IS GOING ON? I don't understand all this shit. Seriously.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
ITS A LONG BUT STUPID AND ANNOYING STORY
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
*
it's best that Du don't tbh
XxKeithHarkinxX posted Vor mehr als einem Jahr
*
YeAH Xd Am fucking done with this shit.
precious211 posted Vor mehr als einem Jahr
XxKeithHarkinxX said:
Jesus FUCKING CHRIST, DO Du GUYS NOT KNOW WHEN SOMETHING GET OLD, AND BECOMES FUCKING ANNOYING????


Du MORONS ARE SERIOUSLY FUCKING DRAGGING THIS SHIT, (which i honestly think very few people actually care about) ON.

OH MY FUCKING GOD, I'M OUT OF HERE BITCHES


KEITH OUT.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
bye Keith, safe, sicher journey Home :)
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
*
keithy has returned
XxKeithHarkinxX posted Vor mehr als einem Jahr
next question »