Diese Frage beantworten

Zufällig Frage

are Du single ?!

haha !!
i am kind of bored , so there Du go this silly Frage x)
 Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
next question »

Zufällig Antwort

xMrsNiallHoranx said:
Yup. I'm A Single Pringle And I'm Ready To Mingle!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! well ~ that ish cool and yeW deserves a Requisiten lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
hehehe aw tnx bebz;) <3 .X
xMrsNiallHoranx posted Vor mehr als einem Jahr
*
no problemo x)
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
hehe:') <£
xMrsNiallHoranx posted Vor mehr als einem Jahr
gumball789 said:
no
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
well ~
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
NinaDobrev13 said:
Not telling Du anyway!!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
cool though .
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
victoriya121212 said:
nope. :3
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
tehe !!
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
CPU said:
Ya, you?
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
kind of !!
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
^what do u mean Von kinda?
Zukania99 posted Vor mehr als einem Jahr
vic5293 said:
Yessssssssss :3 and iam kinda proud okay some what
will a little gom dammit okay iam not proud iam just ugly people say that to me XD :( * gets p from computer sitz to go get ice cream*
select as best answer
 Yessssssssss :3 and iam kinda proud okay some what will a little gom dammit okay iam not proud iam just ugly people say that to me XD :( * gets p from computer sitz to go get ice cream*
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
yuppiess !!! -high 5-
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
:p so yeah
vic5293 posted Vor mehr als einem Jahr
*
WORD
vic5293 posted Vor mehr als einem Jahr
VilleValoGirl said:
Yush I am Xp.

select as best answer
 Yush I am Xp.
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! and nice picture btw .
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
why Thank Yewz XD, it is is'nt it Xp lmfao.
VilleValoGirl posted Vor mehr als einem Jahr
*
what? o.o
VilleValoGirl posted Vor mehr als einem Jahr
Zukania99 said:
yes
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
coriann said:
Totally
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
ilovekud said:
nope

select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
sweety63 said:
Yep..
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
same . xp
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
ded99 said:
No
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
poniesaremybffs said:
yes. any one out there male and sexy? so sexy that Du beat my vlad tod icon????
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
imma a male,but i don't think imma sexy even though they say so lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
LOL
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
drunksheep said:
No, I'm plural. xD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! cool . want a Requisiten ?
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
Uh. sure...
drunksheep posted Vor mehr als einem Jahr
*
haha ..
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
I Liebe yer Nutzername DrunkSheep!!!!!1
ZADRfangal951 posted Vor mehr als einem Jahr
Lenzetta-Lovett said:
Yep. And Du know what? I'm damn proud of it. XD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
HELLSS YEAH!!!!!!!!!!!
vic5293 posted Vor mehr als einem Jahr
*
cool !! imma so hell proud too lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
nah I can't live without em o.o. lmfao xP
VilleValoGirl posted Vor mehr als einem Jahr
KatiiCullen94 said:
No I have a boyfriend. And I Liebe him very much .
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
aw:)
Zukania99 posted Vor mehr als einem Jahr
rino25 said:
yea :p now i'm free
but i' m relax from the stupid boys (sry guys):p
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL
coriann posted Vor mehr als einem Jahr
*
haha !!
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
xd :)
rino25 posted Vor mehr als einem Jahr
ivoryphills said:
Yeah, I'm single, and I Liebe books, video games, writing, ice cream, and rollerblading. *hint hint* ;-D Naw, just kidding!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Urg I want Ice cweam now >.<
VilleValoGirl posted Vor mehr als einem Jahr
*
LOL! :-p
ivoryphills posted Vor mehr als einem Jahr
*
* has a bowl of ice cweam* yayz ^~^ (x
VilleValoGirl posted Vor mehr als einem Jahr
evangelinetom said:
Ya...Bcuz God Is Just Busy In Schreiben the Best Liebe Story for me!!!;P
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
tdacrazy6 said:
Not anymore X3
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
hmm ..
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
xxxbrunomarsxxx said:
Yeah and im loving/hating it
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! yeW should be proud cause yeW are free fromthose devil lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
hmmm Du do make a point!?!?! teehee
xxxbrunomarsxxx posted Vor mehr als einem Jahr
*
IKr lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
hahahaha! awww now i wanna make a point!!!!!!!!!!!!
xxxbrunomarsxxx posted Vor mehr als einem Jahr
Usui--takumi said:
I'm single. I think almost everyone here is single. Probablly, this is why they always come here. Du know what I mean ;P
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! to find their true Liebe huh xp
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
*
Henley9809: Not exactly. I guess probablly some of them and they are always here 'cause they don't have to spend their time with their partner. So, they're bored and come here... In My Opinion :p
Usui--takumi posted Vor mehr als einem Jahr
*
-_-'........love...:p
Yusei_Fudo posted Vor mehr als einem Jahr
*
Du mad,bro?
Usui--takumi posted Vor mehr als einem Jahr
theonlyking said:
Yep
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
egyptprincess7 said:
No. This guy is my boyfriend.



....



Look down..




Fooled you!! Muwhahaha! i am actually single and really want to stay single. >_> <_<
select as best answer
 No. This guy is my boyfriend. .... Look down.. Fooled you!! Muwhahaha! i am actually single and really want to stay single. >_> <_<
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha !! btw if i were a girlie,i would like to have those type of bf too lmao xP
Henley9809 posted Vor mehr als einem Jahr
darkwave said:
Yes i am,and proud! :)
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Yusei_Fudo said:
I have no idea....I have someone crushing me....and I don't REALLy like*Xd ok maybe I do like her*...Uh...so I'm kinda half single half taken..XD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Strawberry0020 said:
Yesh... ;_; I am one lonely piece of toast. xD Just kidding, well I am single but I don't a f***! And I Friends to hang out with and to get crazy with! xD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
noobio7143 said:
no, im dating gary motherfucking oak //shot
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
BeastBoyCahill said:
I'm 13, so I certainly hope so...
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Lol, girls at my school aren't that way. Mostly because, most of them are *Coughs* whores! *Cough*.
Strawberry0020 posted Vor mehr als einem Jahr
ChocoLuvr101 said:
Yup.

Unless Du count me mentally dating a fictional character... *shifty eyes*
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL
mcrkilljoygirl posted Vor mehr als einem Jahr
*
Right now i'm dating vlad tod.....he's such a good kisser.
poniesaremybffs posted Vor mehr als einem Jahr
*
well i've been dating zuko for 3 years ^^
Zukania99 posted Vor mehr als einem Jahr
HeitsiTsegin said:
I don't think I am...let me tell Du why...

Two Liebhaber talking on IM, both probably want to kill themselves over something that had come up only that night, he was talking to her, trying to dish out as much comfort as he can, but the parents shut off the internet, like the only thing that matters is bedtime, not the lives of the two. Knowing she is freaking out, and knowing she may kill herself, he puts his messer up to his neck. He pauses, then puts the messer down to say a prayer, asking god for his help and his mercy. He again grabs his knife, and walks out of his room, ready to do anything to anyone that stands in the way of his lover's happiness, he manages to turn the internet back on without being caught, heads back into his room to say a few final words to his lover, he goes again to turn the internet off and goes back to his room, still wondering about weather oder not his lover will kill herself, he tires for hours to go to sleep with no luck and lies awake until morning. He gets back on the internet and she is not there. He wonders just now what has taken place and is afraid to find out. Sometimes, he glances at his messer still wondering about weather oder not his lover had killed herself, and the promise he made to her....
True story.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Naiya_27 said:
yup! :D
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
mcrkilljoygirl said:
Ahhh yes i am...
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Jeffersonian said:
Not according to my inside joke with my BFF, but since my "hubbie" lived in Scotland in 1100 A.D., I suppose I am single.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
misspansea said:
Yes,I'm single and i'm happy:)
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
NikkiLovesMJ said:
yeah but mentally married to Gerard Way. XD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
fillassunshine said:
as long as my dad still has his gun, then yes.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
ZADRfangal951 said:
Yeah, but....................
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
dracofan001 said:
Married to draco for the bilionth time
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
4422 said:
nope, but i still feel dat way
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
XxKeithHarkinxX said:
Yup, saving meself for Keith.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Jodie231 said:
I ish Not actually xD

select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
MizzMakayla said:
LOL if Du asked this Frage two days Vor I would've answered with "no"

:S
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Lovehinagurl44 said:
Yeah...
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
smosher1 said:
I don't really kno, he says to his friendz tht were dating, but with me he ask me if we r and I say nothing, he tellz his friendz I don't do anything about it. I don't really care his he says/ do anything. He still my feakin best friend!! <3
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Brandey said:
Yeah..Wanna flirt?LOL
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Seastar4374 said:
Yes
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
next question »