Bild hinzufügen

Die Pinguine aus Madagascar Bilder

Video hinzufügen

Die Pinguine aus Madagascar Videos

Umfrage erstellen

Die Pinguine aus Madagascar Umfrage

Die Fanauswahl: Rico
Rico
51%
Skipper
37%
Die Fanauswahl: Skipper
Skipper
69%
Joey
31%
Die Fanauswahl: Yeah, why not
78%
22%
Die Fanauswahl: Yeah, totally
67%
33%
Die Fanauswahl: Nah. Penguins and Pandas don't mix.
58%
42%
Mehr die pinguine aus madagascar Umfrage >>  
Eine Frage hinzufügen

Die Pinguine aus Madagascar Antwort

Artikel schreiben

Die Pinguine aus Madagascar Artikel

Mehr die pinguine aus madagascar Artikel >>  

Die Pinguine aus Madagascar Wand

Hijinata sagte …
Hey guys! I made a discord server for all fanguins! I don't think there's one out already (but if there is let me know so we could merge groups)? Anyways, feel free to Mitmachen and chat with some of our old chums!
https://discord.gg/CPDgde7 gepostet vor 2 Monaten
mostar1219 Kommentiert…
I'll reinstall discord and get to it 😊 vor einem Monat
heart
Skilene17 sagte …
So, is anyone up for a Fanguin discord server? I'm never active here anymore, and I miss talking to Du all. How is everyone btw? gepostet vor 3 Monaten
PomGirl0228 Kommentiert…
Omg, that sounds like a great idea. vor 2 Monaten
mostar1219 Kommentiert…
Nice. The fanguin part of me keeps popping up vor 2 Monaten
mostar1219 Kommentiert…
Just signed in vor einem Monat
Rainheart18 sagte …
Hey pinguin fans! I so miss this fanclub and tv Zeigen a lot so it's nice to be back here. :) gepostet vor 9 Monaten
Skilene17 Kommentiert…
I miss it too! This place used to be so alive. I haven't been here in sooo long. How are Du all? vor 8 Monaten
mostar1219 Kommentiert…
Even though the Penguinfest idea died out, I still kinda low key hope there would be some time oder place IRL where we can all meet, bond over our old fanguin titles, and talk about what we're into nowadays vor 8 Monaten
Skilene17 Kommentiert…
I'd Liebe that, ahhh. I'm already in one group, it'd be great to chat with Du all again vor 7 Monaten