Right now, Du turned around and saw L!!! How would Du react?

And how do Du think will L respond to your reaction?
 Catalunya posted Vor mehr als einem Jahr
next question »

L Antwort

MaelChan said:
i would look twice and then take out my mobile and take a Foto on him! :3

select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
*
i would do that after the Süßigkeiten store :3
smartone123 posted Vor mehr als einem Jahr
*
LOL
browie98 posted Vor mehr als einem Jahr
NerdyBanana said:
Me: WHAT THE.. WHO THE... HOW THE... AHHHHHH
l: hi, have any cake?
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
haha cool]
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
*
thx :)
NerdyBanana posted Vor mehr als einem Jahr
*
AHAH. LOL XD Ls like " Yay, cake! <3 " and Du like " ohmygoohmyfuckinghellgodohmykira " inside Du XD
MaelChan posted Vor mehr als einem Jahr
YannCookie said:
I think I'd have to pinch myself cause I'd think I'm in a dream. Then keep poking him just to be sure he's real. After that... stare at him as I don't want him out of my site. xD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
omg i would do that too!
smartone123 posted Vor mehr als einem Jahr
*
me too!
ILoveL2 posted Vor mehr als einem Jahr
RapQueen111 said:
Mind rape him
Good time ;) ;)
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
XxGuardianxX said:
"Dude I thought Du were dead" *Tries to poke through him*
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
hahahahah
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
*
LOL
frosty_norstine posted Vor mehr als einem Jahr
*
hehehe
meganhartxo posted Vor mehr als einem Jahr
smartone123 said:
glomp him like this"take me to a Süßigkeiten store!"

L-...."ok!!"
select as best answer
 glomp him like this"take me to a Süßigkeiten store!" L-...."ok!!"
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL d.gray-man, and ur answer is cuteeee
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
*
thx
smartone123 posted Vor mehr als einem Jahr
nevenkastar said:
I would think that I imagine it...Wipe my eyes twice and watch another time!

And if he is really there...I would blush and just walk away...Im shy!!
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
me too but if i saw him i dont know i'd react considering i've been in Liebe with the guy for like 3 years!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ILoveL2 posted Vor mehr als einem Jahr
*
i think i would do that too XC
MaelChan posted Vor mehr als einem Jahr
WammysBoyzRock said:
I'd be kinda shocked considering I'm in computer class right now XD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL
frosty_norstine posted Vor mehr als einem Jahr
*
omg funny
kaoru1hikaru posted Vor mehr als einem Jahr
GVentola said:
Glomping time! Except L would probably back away oder at least do his best not to hug back. He's not the most sociable person.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
xXitachiXx said:
L: Hi
me:...Wdf
L: can I have some of those kekse, cookies over here
me: sure
L: *eats cookies*
me: *yells mom* I think its time I stop watching so much anime.....o.o
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
hahahahaha
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
*
LOL xD
frosty_norstine posted Vor mehr als einem Jahr
namigollgaara said:
omg L i will make Du a cake XD
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
LOL
nevenkastar posted Vor mehr als einem Jahr
ShiroiAlice said:
''Oh mai fucking shinigami !!!! ~ ''
I'd almost faint, glomp him, and never let go <3 ~
Mindrape ~
L would probably be used to all the rabid fangirls :P
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
ILoveL2 said:
L:Hi!
Me: .... hi, do Du want cake!
L:ok
Me: well i'll need your name,number,adress,facebook name,email adress,and you'll have to take me on a date. :)
L: why?
Me:so incase Du want Mehr i'll be able to know and if i want to send Du any i'll have your adress.
L:ok
Me:yes, my dreams have come true!
select as best answer
 L:Hi! Me: .... hi, do Du want cake! L:ok Me: well i'll need your name,number,adress,facebook name,email adress,and you'll have to take me on a date. :) L: why? Me:so incase Du want Mehr i'll be able to know and if i want to send Du any i'll have your adress. L:ok Me:yes, my dreams have come true!
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
ok to be completely honest this is what i would WANT to do. I would really probably just blush and turn away then i would follow him from a dirstance and try to get to know him better.
ILoveL2 posted Vor mehr als einem Jahr
OnigiriKitty said:
Me:"Uhh let's go Trick oder Treating!! :D
L:"Uhh okay....:D
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
Ryuzakiluver18 said:
not sure, but since I can handle things calmly I just say hi, I hope he does not run away from that XD
select as best answer
 not sure, but since I can handle things calmly I just say hi, I hope he does not run away from that XD
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
Liebe your Icon
smartone123 posted Vor mehr als einem Jahr
ocarinaman7 said:
I would take out to suckers and offer him one
L: YAY! Sucker! -Takes it out of my hand-
Me: Stares at him
L: May I help you?
Me: I. Thought. You. Were. DEAD!
L: Yeah, I thought that too, but here I am
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
and Ls like.. " wait a minue, how does she know that? "
MaelChan posted Vor mehr als einem Jahr
*
HE I'm a GUY
ocarinaman7 posted Vor mehr als einem Jahr
*
Nice Du got the best of both worlds
Catalunya posted Vor mehr als einem Jahr
frosty_norstine said:
Ill probably scream fall back and stare at him 4 5min then grab my cell and take as many pics as I can , then start poking him

L: what r u doing ?
Me: poking u
L: y?
Me: 2 check if ur real
L: y?
Me: cause I could have sworn u were dead.
L. . . (thinking how did she know that ?)
Me: goes up 2 mini fridge takes out Schokolade and says ‘want some?’
L: takes it
Me : (in my mind) yes yes yes
Then ill stares at him while he eats.
And take Mehr pics
select as best answer
 Ill probably scream fall back and stare at him 4 5min then grab my cell and take as many pics as I can , then start poking him L: what r u doing ? Me: poking u L: y? Me: 2 check if ur real L: y? Me: cause I could have sworn u were dead. L. . . (thinking how did she know that ?) Me: goes up 2 mini fridge takes out Schokolade and says ‘want some?’ L: takes it Me : (in my mind) yes yes yes Then ill stares at him while he eats. And take Mehr pics
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
XXD and that epic pic maked all PERFECT! XD
MaelChan posted Vor mehr als einem Jahr
*
yep
Catalunya posted Vor mehr als einem Jahr
*
yep
Catalunya posted Vor mehr als einem Jahr
Spottedpool said:
Why are Du in my school and how come nobody notices you?
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
*
nice
kaoru1hikaru posted Vor mehr als einem Jahr
*
not really. Mehr than likely i would scream like a lunatic thinking i'd finally reached insanity (even though i live there)
Spottedpool posted Vor mehr als einem Jahr
kaoru1hikaru said:
me: .......
L: cool I have I whole club to my self
me: ......... didn't Du die
L: how did yo
my brother: how are Du on the Wand ( that's wats behind me)
L: um
me: ... he's kira
L: ....... Watare arrest him






select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
LovelyLL said:
I would turn around and pretend that I didn't saw anything, because..... I would think that I have finally Lost it XD
.... then about sanity.....
select as best answer
 I would turn around and pretend that I didn't saw anything, because..... I would think that I have finally Lost it XD .... then about sanity.....
posted Vor mehr als einem Jahr 
junjouyaoiluver said:
I would poke him to make sure he was real and then I would glop him and KISS him LOL I think L would be pretty shocked
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
kaboomgirl said:
Me: *drinking soda, turns around*

L: :T *just standin' there*

Me: *spit take into his face, blabbers like an idiot and tries to dry him off with my hoodie*


...................Yeah. I have no idea what he would do if I spit Mountain Dew in his face.
select as best answer
posted Vor mehr als einem Jahr 
next question »