Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 43551-43600 of 54807

Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Me gusta ice cream.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I SCREAM

YOU SCREAM

WE ALL SCREAM

FOR ICE CREAM
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Dear Fanpop,

You're just, a fuck,

I can't explain it coz I think you suck.

Matty

P.S. It's coz you won't show my fricken' updates.
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Lol, if you're talking about my post, it's because for some reason forums always fuck up my posts.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
What?
Vor mehr als einem Jahr PotterForever said…
angry
what the FUCK does "error 500" mean? Why does fanpop keep doing this??????????
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
It's done this before D:

Then it stopped :D

And now it's back D:
Vor mehr als einem Jahr PotterForever said…
Potato is displeased with fanpop.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Haha

Have you seen the troll The_Potato_King? He used to be funny, but now he's a jerk.

Hmm, I need help.

Do you know any mainstream songs that sends out a bad message? (like Grenade by Bruno Mars)
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Oh so he is a troll? I thought so. He seems like a douche.

Yeah, the error 500 pops up for me too.
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
song lyrics? MY TUUUUURN

ME ISTUTETTIIN YHDESSÄ PUU
SEN OKSILLE LINNUT LASKEUTUU
PUUUUUUUUN JUUUUREEEET
NE OVAT TÄÄLLÄ
MAASSA SYVÄÄLLÄÄÄÄÄÄÄÄ

ohwait...
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
You guys are so weird, lol.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Nvm about the song thing, got it covered. :P
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Dear Fanpop,

You're just, a fuck,

I can't explain it coz I think you suck.

Matty

P.S. It's coz you won't show my fricken' updates.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I HATE YOUUUUUU
Vor mehr als einem Jahr MrsPadfoot said…
Goodnight, I love you all, thanks to those who replied to my article tomorrow.

Also, keep Holly Bobo in your thoughts and prayers. If you don't know the situation, google it.
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Lol, homework.

































Jurassic Bark.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
??????????
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
I am glad you do not know of it.

Omg, does link make anyone else die of laughter too? You have to read the comments and stuff to make it funnier. x'DD
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
okaiiiii my mum just got vair mad at me because I took the wrong towel to camp.
does not compute.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I don't get the picture...

But the comments are funny xD
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
So the picture is supposed to be how this guy's keys always scratch up his leg when he drives with shorts on, but the keys end up looking like a fucked up dog and so now it's a rage face. I've never laughed so much in my life.

Malloy, it kinda makes sense because what if that was a special towel and now you have soiled the speciality of the towel. It's all your fault. ;P
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
big smile
haha no it's cos apparently when we have three similar towels they're meant to only be used at home bevause it looks pretty.
but IMO what's the point of having a cool towel if no one ever sees it?
Vor mehr als einem Jahr hsmgirl14a said…
night everyone I love you all
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
LOL Emmy.

I don't get it... why would you be mad if your keys look weird?
Vor mehr als einem Jahr CheekyCheese said…
Haaaii!

I am watching my hamster :P
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
hey.

I am tres pissed off at my stupid stupid teacher right now.
cause we had parliamentary elections yesterday, and this stupid party that want to shut us off from the rest of the world got 20% of the votes, and my teacher actually agrees with them, even though he used to be against them, and now he's trying to tell us that every other opinion sucks. oh, and that gay marriage is wrong because why settle for raising a child in the second-best setting when you can have the best? he's just butthurt that he's realised that a man is not necessary in raising a perfectly normal child.
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
oh, and did I mention the part where everyone is of course entitled to their own opinion, and of course we can't all agree on everything, and yet all of us who oppose that party have an allergy that needs getting rid of? urrrghh.
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
^^ Urrrrghhh
What a wanker! :(
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
HERROOOO THERE
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
laugh
OHI
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
WASSSSSSSUP
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
indeeed.
and then he laughed at me when I gave him this whole lecture on how people are never all gonna agree on stuff and he should even try to attempt to respect others' opinions.
oh, and he's gonna take us all to the parliament building to meet the leader of that party so we can "see the light".
and we're going to belgium for a class trip with him -_- thank God he won't be teaching us next year.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
:O You get to go to a different country? Lucky. -__-
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
I AM PISSED OFF
because certain selfrighteous wankers think their opinion is the only correct one.
yannoo, in case you haven't yet figured.
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
haha yeah remember the belgians we had staying over? we're gonna stay with them :D
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Do you have his email? :D Send him this: link

Lucky lol.
Vor mehr als einem Jahr CheekyCheese said…
big smile
I wish it was 4th July.
I'm going to Derbyshire with school where we get to go abseiling, canoeing, caving, walking high wires :)
And then 2 weeks afterwards, I'm going to Florida where I'll be going to WWOHP, Disneyland and swimming with Dolphins :D:D:D
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
shut up, CC ;D

and Gems, you mean the teachers? yeah...
can't watch the vid now though, in class :D
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Nuuuu not dolphins D: link
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
CC I'm jelly!
I wanna go WWOHP :(
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
You're always in class D:
Vor mehr als einem Jahr Italktosnakes said…
smile
Okay, so were any of you the hackers :) x
I don't miiiind, I just want to know, so I can remember who has my password :L x
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
What hackers lol

I don't have FB, in case you were wondering.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
:PPPPPPP
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
accio - what happened?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Yo Moo and Emmy.

Check. Biggerstaff. Wall.
Vor mehr als einem Jahr Italktosnakes said…
hmmm
Well, basicallt I got bored, so I gave out my facebook password on tumblr. So LOADS of people hacked me. Which was a lot of fun, becasue we were all chatting, but all at the same time :)
But theeeeeeeennnn....some twat bitch fucktard whore decided to post that message of Luke saying he liked me, and tagged him. Seeming as not a lot of people know we're together, cause it's the holidays, people have been calling me a bitch and won't believe I got hacked :/ x
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Oh... I didn't get your message lol. And I thought you were with James xD
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
>.<