Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 31051-31100 of 54807

Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
I like Matt and Bradley most from those :P

But High King Peter the Magnificent pwns.
 I like Matt and Bradley most from those :P But High King Peter the Magnificent pwns.
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
High King Peter. Niiiice ^_^

What's his brother's name? Edmund?
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
Yep, King Edmund the just.
And that's High King Peter the Magnificent. Never leave out the last part.
Caspian, Peter <3, Susan, Edmund, and Lucy
<3 :D x
 Yep, King Edmund the just. And that's High King Peter [i]the Magnificent[/i]. Never leave out the la
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
And Mr. Tumnus! xD
 And Mr. Tumnus! xD
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
And ASLAN! :D
 And ASLAN! :D
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
No to the White Witch x]
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
I don't like the White Witch :(

Reepicheep FTW
 I don't like the White Witch :( Reepicheep FTW
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
I know, she's a biznatch >.>

That pic of the mouse reminds me of Puss from Shrek for some reason x]

James McAvoy <333 He looked weird as Tumnus, but unf. I want to watch Wanted right now. LOVE that movie :]
 I know, she's a biznatch >.> That pic of the maus reminds me of Puss from Shrek for some reason x]
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
Never seen it :P
 Never seen it :P
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
What?!? You've never seen Wanted? :O

Haha it's amazing. A totally different role from Mr. Tumnus x]
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
I'll watch the clips later :P
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
lol okay :p

I'm gonna eat dinner now so I'll be back later. Bye!
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
Awwwz, see ya!
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
It's 12:34 am!!! :D :D :D :D :D :D :D
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Hello????
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
Hello!!!!
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Hihihihihihihihi!
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi­hih­ihi­hih­ihi­hih­ihi­hi!
Vor mehr als einem Jahr TempBest said…
zzz
Night guys! *hugs*
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Booooooo :P
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
O_O Hey, what's up?
 O_O Hey, what's up?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Nm...

Lol this pic describes 90% of all Green Day fangirls.
 Nm... LOL this pic describes 90% of all Green Tag fangirls.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
LOL!
Fangirls but the hell outta me, honestly. I mean, don't they get that they're just embarrassing themselves and acting like creepy obsessive idiots?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Especially Twilight Fangirls...
 Especially Twilight Fangirls...
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
STUPID COMPUTER KEEPS SAYING ERROR! *kick*
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
XD New Page!
 XD New Page!
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Lol :P Haha!

But I do fangirl at times...
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
heart
I'm a proffessional fangirl. My specialities include HP, Glee, Klaine, Louis/Lestat, Dalton and Romione.
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
*update poke*
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
*pukes*

Lol, honestly, half of my family is insane.

And the sane half don't come here any more :'(

Like, where the hell is sunscreen?

And Andie?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I only fangirl occasionally. Like about Spike and AAR...
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
mischievous
Insane? INSANE?!

Andie is tumblogging at the moment, I think. If her tumblr name is 'Spacegandalf', which I think it is, then yeah, she's blogging. :)

*EVERYTHING IS KLAINE AND NOTHING HURTS*
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Okay... but what about bro? He was awesome. Far more awesomer than your... *disgusted look/smirk* Klaine.
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
._. Nothing is awesomer than Klaine. Except HP, but that's not by much.

I have no idea where Sunscreen is, but I miss him. :'(
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Sunscreen is PotterForever, and my bro. :(

He was going to read Percy Jackson. Has your Klaine ever read Percy Jackson? Huh, bub? Huh? *poke poke poke*
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
!!!!!!!
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
mischievous
Klaine is a couple...and probably not, no. They're too busy being totally UNF and singing to random guys in GAP and killing us all with sexual tension and cuteness.

bub
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Who's Klaine?

And I NEVER Fangirl. XD I don't think I could even if I wanted to, LOL
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
Klaine: The wondeful couple of Kurt Hummel and Blaine Anderson. l♥ve.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I know that. But they're always together, so I just call them Klaine for short. :P

:P Hate almost anything to do with Glee, so... :P

And Kate, you fangirl over Bellatrix...
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Since when?
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
I mean RP fangirling. Like screaming and stalking whoever you're fanning :P
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
But Bellatrix is amazing, it's really undeniable!
 But Bellatrix is amazing, it's really undeniable!
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
heart
Ah. Well, they're still awesome.

Kurt wants him so bad.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Oh... then I don't do that lol. I have no desire to know where Green Day lives.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Good night
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
XD You happened to say that just as i'm on the Bellatrix spot! O_O MIND READER!
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Good night. You're leaving already?

And I don't think i'd want to MEET Bellatrix...i'd probably die horribly if I did, :P
 Good night. You're leaving already? And I don't think i'd want to MEET Bellatrix...i'd probably die
Vor mehr als einem Jahr MissKnowItAll said…
Goodnight, GD. Sweet, Klainey dreams. :)
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
What? I'm not leaving.