Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 26801-26850 of 54807

Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
You don't? What country then?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Australia. The shit part where there's hardly any potatoes. >:C
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Lucky! I've always wanted to go there....and why'd it bad there aren't any potatoes there?
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
My cousins laughed at my hair, so I slapped them. I told them that was only the bleach and I still have to dye my hair tomorrow. Jerks.

Anywho, lol. Australia seems awesome ^_^
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
^Nice! I'd slap anyone who insulted me, lol.
YOu're dying your hair like the Weasleys, right?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I don't like it here, I like America better. :(
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: Of course I slapped them. They deserved it lol. But yeah, it's bleached really bright right now (a cross between ginger and blonde), but I'm dying it auburn-ish in the morning.

@Gemonk: I think Australia would be cool. Plus, they have accents ^_^
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Yeah... DISGUSTING FUCKED UP ACCENTS!!!!!!!!!!!!
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@GD, why don't you like Australia?

Also...random question, I know, but what concerts have you guys been to?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
we shoudl all play truth or dare
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Because... shitty music, shitty clothing (no band tees at all! :[), no Hot Topic, hardly any band merchandise, and everyone's so laidback and nice that it creeps me out. :C

I haven't been to any concerts except for a jazz concert with my parents. And that sucked. D:
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Hmmm, I need to find out when Green Day is coming back to Australia...
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
Yeah, what's so bad about Australia? It seems to have everything--big city living and beaches. Best of both atmospheres. Nothing compares to awesome British accents though. Just kidding :p

Concerts: Green Day, 311 (three times), Goldfinger (twice), Zebrahead
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
:(That sucks. XD you don't really seem like the type to enjoy a jazz concert.....:P
t
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Well, I like the big cities, but I'm scared of getting mugged or something, so I just stay home.

And I hate the beach. >:(

And yeah, I don't like jazz.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
That sucks :(

Did you use to live in the US or something?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
Hate the beach? I love it. I should go more often though :/
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
TRUTH OR DARE ANY1??
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@Love4Hermione, learn to spell. How hard can it be to type out "anyone"?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Yes. Las Vegas, to be specific. Best city in the world.
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Sorry, my inner Grammar Nazi takes over sometimes :P
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Las Vegas is awesome! What was it like living there? And how'd you end up living in Australia?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
HEY BOZOS CAN U EVEN READ MY RESPONSES?
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
I've been to Vegas 6 times. I think? I lost count. I'm going to Seattle this year.
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
I'm not into playing Truth or Dare with anyone who calls me a bozo, sorry.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
You're going to Seattle? Have you been there before? XD I live in the area.....wow.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@Love4Hermione, calling us Bozos really isn't helping anything, you know.
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
I sorry the bozo thing was a joke.
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
i mene u guys dint even acknoledge my presence so ur meanish
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Is "meanish" even a word?
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
I LIKE PIEEEE!
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: Yeah, I've been there once before. My cousin lives there.

@Love4Hermione: You could ask nicely instead of yelling and abusing the caps lock button.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@Gred, cool, do you like Seattle? What's funny is i've lived near there my whole life, yet have never once been up the Space Needle :P
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
Do you guys want 2 nicely play truth or dare?

and coudl u kindly acknoledge my presence?? PLZ?
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
and Gred, I was abusing the SHIFT" button NOT Caps Lock!!
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
^Well you were abusing something....and us.....
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: I only stayed a couple of days, and yes, I beat you to the Space Needle x]

@Love: No need to get hostile.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@Gred-Lucky! What was it like? The Space Needle I mean :P
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
well will u?
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: It's kind of like the Stratosphere in Vegas. Nothing special x]

@Love: Maybe a couple rounds because I'm wicked tired.
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
@Gred, what IS the Stratoshphere in Vegas?

And how do you play Truth or Dare online anyways??
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
It's very hot in Las Vegas. It's very hot in Australia too, so basically the same, lol.
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: It's a hotel at the top of the Strip that looks similar to the Space Needle.
 @Kate: It's a hotel at the oben, nach oben of the Strip that looks similar to the Weltraum Needle.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Oh, I remember that. Never been there though, lol.
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Gemonk: It is either too hot or too cold in Vegas. And the Stratosphere is cool. They have these insane rides up there (like a rollercoaster that takes you over the edge of the building). Crazy!
Vor mehr als einem Jahr KateKicksAss said…
Nice! Looks cool. I remember Las Vegas being all bright and glittery....kind of like Edward :P Only less lame.
Vor mehr als einem Jahr Love4Hermione said…
So we gonna play or waht?
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
Vegas is cool! I actually been in a casino before when I was a kid... only to go to the bathroom though. :P

It's a shame I got into the punk scene after I left Las Vegas, since they have a Hot Topic there...
Vor mehr als einem Jahr Gred_and_Forge said…
@Kate: Nice one x]

@Love: I already replied, and so did Kate.
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
No, L4H, we're not going to play.