Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 7551-7600 of 54807

Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
crying
This song is so good...
But it makes me cry EVERY SINGLE FREAKIN' TIME!
D': D':
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
ok, here's the 1 paragraph - it's a ff ;)
'No, no, no,' moaned Jo to herself as she sped through the hallways. 'Can't be late for McGonnagall!' She was full out sprinting now, and, reaching the Transfiguration door she stopped to catch her breath.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
'No, no, no,' I moaned as I sped though the hallways. "Can't be late for McGonnalagal!' I was full out sprinting now, and reaching the Transfiguration door I paused to catch my breath.
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
I like third person :)
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
I think I prefer the second option...

don't make me e-poke you!
TELL ME WHAT YOU WERE GOING TO SAY, I PROMISE I WON'T GET ANY IDEAS!!!!!!!!
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
'I solemnly swear that i am up to no good.'
Ok, my idea was, I thought u would whip out ur wand and Crucio or Sectumsempra us.
'Mischief Managed.'
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
big smile
hehehhe

*e-pokes anyway*

nahhh... I wouldn't do that. maybe.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
well, then i'll Protego! myself. :D
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
haha crucio would break through that easily :)
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
i'll dodge out of the way! link
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
bah.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
do u like the vid?
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
can't watch it, it's 2.31 am where I am :)

see how much I love you guys?
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
o.O really?
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
yep :)

haha, and my friend acted so PROUD when she told me she stayed up till 3 last night XD
Vor mehr als einem Jahr LoveDraco123 said…
I stay up till 6am everyday. o.O I don't sleep till 3 anyways because I have to keep my fast... and then I spend the rest of the time texting. XD
Vor mehr als einem Jahr potterrox said…
haha, I normally go to bed around mignight.

draco- its ramadan right? can't you eat once it gets dark? sorry if I'm ignorant, I just don't know. (I'm christian)
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
big smile
lol win.

I just sneak my laptop into my room almost every night, unless I'm way too tired.
Vor mehr als einem Jahr lemony44 said…
Qustion to all:
I FOUND A PLOT HOLE IN HARRY POTTER!
ok, so how come in the 6th one Dumbledore can petrify(sp)Harry even though he has the invisibility cloak, and in the 7th the Death Eater can't do spells on it? like it doesnt accio...?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
because the cloak has magic, and it belongs to Harry, so the Death Eaters can't summon it. BUT, in book 7, Harry says to Dumbledore: 'But the cloak wouldn't have made them curse proof!'
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
lemon, remember how Dumbledore has the Elder Wand, the most powerful wand EVER?
That's probably why it worked.
Vor mehr als einem Jahr lemony44 said…
ooooooooooh. true.
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
*confiscates lemons potatoes AND lemons*
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
lol Andie!
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
... she seems to have a thing for lemons so yanoo...
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
What's with you guys addin two pages while I was at practice?

And also, what was the song Pride linked? iPods don't show embedded vids...
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
open at the close link
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
crying
So sad :'(
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
smile
hahaha i'm listening to Marauder's Map!!
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Who's is it? I only listen to MoM so far...
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
Oliver Boyd and the Remembralls.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
hmmm
actually it's by MoM... link
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Really, best? I thought I had all their songs on my iPod...
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
big smile
Oh, I thought she was talking about " Open at the Close " xD
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
I was, Pride :D I know Marauder's Map is by MoM :D

so should I get a OBatR cd? (lazyness :D)
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
silly of me...
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
oh, well... xD
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
yeah... u like the song 'old enough to die' by MoM???
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
heart
Yeah :) my faves are only power remains, meet me on diagon alley, the bravest man I ever knew, pensieve diggory and a phoenix lament, but old enough to die comes right after them.
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
what about Accio Love, Gryffindor Rally Cry, The Hero, Call to Arms, and This Book is so Awesome? :D
Vor mehr als einem Jahr ginnypotter12 said…
laugh
HEY!! omg i havent been on in forever... but i love a phoenix lament and the bravest man i ever knew the most, the others are awesome aswell though :D
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
(northern territory?)

Nope. And sorry I wasn't there. :/

Oh, and I've read the latest AF book, The Atlantis Complex. It's good, but I felt as if there was something off...
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
hey gemonk, do u no if there is any PJ rock, like there's Wizrock? just curious
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
I don't think there is any, yet...
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
oh well... Wizard Rock is awesome!
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
Percy Jackson rock would be... interesting. But it will always be compared to Wrock.
They already have Twi-rock in the works though, from what I heard...
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
(They already have Twi-rock in the works though, from what I heard...)

NO!!! Annihilate the numbchucks that dared to create this monstrosity called Twi-rock!
Vor mehr als einem Jahr harrypotterbest said…
WTF? Twirock? how could that be POSSIBLE???
Vor mehr als einem Jahr GemonkDruid said…
EXACTLY!
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
sad
IDK D: