Harry Potter oder Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000
save

Harry Potter oder Twilight 54807 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 5701-5750 of 54807

Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
heart
Esko-Ernesti Jürgen III is his name :D basically, two really stupid Finnish names and a random Austrian one :D he's a hugeass origami balloon
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
uh... ok....

lol, ily :)
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
ilyt :)
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
:) ♥
Vor mehr als einem Jahr souflizzle317 said…
Okay...I'm confused. It's 8:30 am where I am right now so I'm kinda tired haha :) I had to get up early to leave for Wisconsin, a 25 hour drive away....fun? NO! Anyway...

lucius, "flizzle, you don't know how jealous I am of your situation." what situation....?

have fun with your potato fight guys :) I'll be back tomorrow, or the next day possibly....annoying long car drive :P
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Your bookshop thing :P
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
Am I the only one who thinks that rpatz looks like an idiot in lauracullen's icon?
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Nah he looks like an idiot in this one.
 Nah he looks like an idiot in this one.
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
afternoon
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
that too, boo, that too.
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
lol, I still don't understand how anyone could ever make that face..oh well.. xD
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
afternoon moo :D how are you this fine day?
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
yes, afternoon. how are you this fine middle of the night? lmao :D
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
right now? I'm feeeling sorry for Quibb, accio and sev, because they have 45 or so FB notifications from our potato heart this morning...
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
heart
lol :D potato heart is win
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
cool
lol - I'm good, I'm just sitting here waiting for my actor friends to arrive do we can put on the last ever show :( I may cry, or more likely end up down the pub :D
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
big smile
Yeah, they do. I had 43 notifications, and 42 of them were from that...
Vor mehr als einem Jahr mooimafish17 said…
cool
LOL
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
hmmm
...and how the f*ck can anybody make a face like that?
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
I really don't know O_o Photoshop?
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
grrrrrrrrrrrrr not happy with my sister *grumpy face*
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
crying
Someone deleted the potato heart from Images! NO!
Vor mehr als einem Jahr lucius_malloy said…
it was in images? and nobody told me? NOOOO!!!!
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
my sister is a bitch.
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
Why?
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
coz last night I watched blink, (doctor who ep) and naturally, got pretty freaked out by it. so she and my friend decide to tell me that my piggy bank is also a weeping angel (this is at about 1.30pm mind you), and then when I woke up, it wasn't where I'd left it. so I freaked out and ran downstairs, and then it was staring at me. I screamed, and ever since then, my sister has been leaving it and other statue things around the house in places where I'd find it. It scares me, even though I knew it was her, but when I first see it, I always scream. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...


(sorry, that was long)
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
weeping angels are scary.
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
sad
Yes, yes they are. I think I've seen that EP. I'd be pretty freaked out too.
Vor mehr als einem Jahr RavenclawPride said…
mischievous
We move closer... every time you blink.
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
dont!!!!!!!! :( *freaks out*
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
blush
Did you know an image of an angel, is itself an angel...:0
 Did Du know an image of an angel, is itself an angel...:0
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
don't be mean!!!! :(
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Man am I glad I haven't seen those eps yet.
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
be very glad you haven't.
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
I love the new Blink. Just as awesome but less scary...x
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
hmmm
I saw a part of Flesh and Stone, but my little siblings were in the room so I wasn't able to watch all of it. I'm not sure if I should feel glad or upset because I missed a DW episode.
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
feel very very glad.
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
lol I'll take your word for it, you're older and more mature than me.
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
No...they were the best. It's not scary...me and my 5 year old watch it all the time :) Although tbf, my little bro is pretty cool. He's watched every HP movie twice, and has Harry Potter posters all around his room >.< x
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
how old are you? I'm 13...
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Oh, I'm 15. Doesn't your profile say you're like 18 or something? IDK I'm like dyslexic or whatever.
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
If it is me to whom you are referring to, then I am 15.

-----------------------------------------­---­---­---­---­---­---­-
Music+Gorgeous+Ginger=Travis Clark
Travis Clark+3 Gorgeous Guys+Amazing Tuneage=We The Kings
It's just maths people!
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
oh, yeah, I lied on that. hehehehehe :D
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
If it isn't then...I'm 15 anyroad so yannoo :) x
-----------------------------------------­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--
Music+Gorgeous+Ginger=Travis Clark
Travis Clark+3 Gorgeous Guys+Amazing Tuneage=We The Kings
It's just maths people!
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
@pandorica, your brother does seem like a pretty cool kid.
Vor mehr als einem Jahr FredWRules said…
yeah, he does seem pretty epic.

*in creepy voice* mummy? are you my mummy? mummy? are you there mummy?
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
He is. He's 'cooler than Fawkes is hot' according to him :L x

-----------------------------------------­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--
Music+Gorgeous+Ginger=Travis Clark
Travis Clark+3 Gorgeous Guys+Amazing Tuneage=We The Kings
It's just maths people!
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
LOL I like the analogy!
Vor mehr als einem Jahr Accio_Pandorica said…
smile
I HATE that episode...THAT'S scary. I was hiding behind my brother when I watched it...:L x
Vor mehr als einem Jahr boolander25 said…
Which episode is that?