Damon & Elena damon & elena Fans Forum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 1001-1050 of 14056

Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
Never Ash haha what r u doing this boring day?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
I'm so sleepy, read you later xD!
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
kiss
hi girls where are you,miss you
I have to go out....talk tonight if i find you:))
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
kiss
Katie thx for voting for me :))really grateful
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
Where Lau? so I can go too
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
heart
for the fan of the month contest in the tvd spot:)
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
tongue
Ahh ok but I've already voted :P
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
heart
:)) so whats up...havent talked in ages:))we just didnt intersect that much:)) have you seen gossip girl:))
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
I woke up so early today haha at 4 am gosh!
Nop haha it's because I don't watch the show now just Dair scenes xD! anything important? :O
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
mischievous
Great CB stuff as always♥♥♥ also a Dair scene youll be pleased:))
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
big smile
btw i updated my DE wish list....if maybe u want to change your answer:)))
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
In episode 19? Ok Lau, let me see again xD!
What are you doing? are you off the school now?
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
sick
im home studying.on the 8th i have a very hard exam and im freaked!!!
and hows your school life?:))
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
big smile
in other order of ideas i think well get our Damon medals together?Wouldn't that be cool:))
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
laugh
good luck Lau
I don't go to school anymore haha I've already finished college
I don't know if I'm getting it LOL I don't know how to be more active on there
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
big smile
yeah me neither lol:))
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
kiss
Selene i have to go now....get back studying .....talk real soon i hope....think is im not be coming around so much....take care hun♥♥♥
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
Maybe next episodes can give us some ideas for picks and quizzes :D
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
I'm gonna miss you :( take care!
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
hello!
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
kiss
hi girls just checking it:)) whats everybody doing?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
just wanted to say hi xD! hope to see you around girls! today is the day :D
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
heart
Omg Katie is on fire!!! A lot of picks
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
mischievous
yeah she really is:))
Vor mehr als einem Jahr caroline_CKT said…
heart
hey everybody! I'm so excited to see the new episode airing tonight!
Vor mehr als einem Jahr brrwsklly101 said…
does anyone know where i can download the vampire diaries mall tour topanga q+a.
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
hello girls!
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
brrws I have no idea :( why? something happened?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
crying
so girls what do you think, Damon still loves Katherine? :|
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
i defintely hope not (:
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
& I just saw the 'Isobel' promo . do you girls hate her as much as I do right now ?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
worried
I do! But I think Damon is just teasing her because you can see she slaps him mmm
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
Tina did you like the episode?
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
wink
not really , but I lovedd Miss Mystic Falls (:
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
& the season finale is going to be awesome , don't you think ?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
laugh
Now I don't know what to expect LOL I really loved the couch scene so sweet; Damon does it like unintentionally? or he knows what he's doing?
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
yess , the couch scene was adorable XD &I think it was unintentional .
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
hey guys what's up? :)
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
heart
I love that they're starting to feel so comfortable around each other!
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
kiss
Hello Katie!! episode 20 your thoughts?
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
heart
hi katie , & yesss I know ! I loved it when he said : you're a complete nuisance .
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
I thought it was good:) The DE scenes were sweet and I'm sorta glad they aren't acting love dovey that some ppl think they should be after the dance scene, I like that we see glimpses that they are starting to have feelings for each every so often. I don't want them to show in EVERY scene, especially at the moment with it being the first season. And I will admit -- I kinda liked Stefan in this episode, he has got more interesting lately, but I still prefer Delena lol. I also liked Alaric, he's becoming one of my fav characters, he's always making me laugh:) Your thoughts? :)
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
I agree , but I still think stefan is annoying , probably because he's with elena XD. & i hope they don't kill of alaric :\
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
laugh
I like Alaric now, how Damon made him laugh LOL I love their "friendship" even tho Damon does not have friends :( (Elena's look priceless), Damon crying in the flashbacks broke my heart and Stefan what can I say? I stand the guy but why does he always try to make people sorry for him "I dont know how you can still look me into the eyes (or something like that)" "I am a monster, I'd rather be dead" He's become Edward!!! ROFL
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
heart
I love the DE scenes, Damon is falling for her sooo hard and he doesn't even know it yet
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
I know. There were a lot of Damon moments this episode that made me laugh and I'm ashamed to say -- I forgot them all lol. But yehh it's starting to become a bit more obvious of Damon's feelings for Elena:)
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
smile
katie , what did you think about the Isobel promo ?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
worried
Could you please help me understand Damon's reaction to Katherine for turning Stefan too? Is he still in love with her or wth?
Vor mehr als einem Jahr tina-kiss said…
I think so , he did spent 200 years or something trying to find her ?
Vor mehr als einem Jahr shankii said…
meh
I feel he really needs to see her again so that he knows what he wants
last edited Vor mehr als einem Jahr