Damon & Elena damon & elena Fans Forum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 8651-8700 of 14056

Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
big smile
yeah but not as good as 1x06 imo...
Hi Jenn

Katie please recommend me a good movie to watch...im so bored
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
What type of films do you like?

Well my favourites at the moment are Titanic, The Notebook, Sex and the city, A walk to remember, Harry Potter...
Vor mehr als einem Jahr Jenii737 said…
I've just arrived home actually. I went to watch Eclipse with my friends...
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
I really dislike Twilight, but I have to admit Eclipse isn't too bad, but only because I love Jacob's sarcasm and Riley's hot.

I don't think I've met you in the forum yet? Oh and it says on your profile your from the UK as well ;)
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
Katie:)) Iv seen them all and great taste btw
love horror movies,romance-comedy,adventure action....you rarely find a movie i dont like lol, something new,maybe made in 2010

Jenn-I have yet to see Eclipse but waiting for a bunch of friends to come over so we can all watch it together
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
hey guys! did u see nina's tweet
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
hmmm
nope....what is it
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
Oh! I know a few really scary and good horror films! Not out from 2010 though... they're called

1; Scream bloody murder
2; Dead end
3; Wrong turn

Have you seen any of them lol? Oh and thanks... you obviously have good taste as well if you like similar types of films to me ;)
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Hey Klea! What's up? And what was the tweet?
Vor mehr als einem Jahr Jenii737 said…
big smile
Yeah, I don't like Twilight, maybe mostly because of the fans. But I couldn't miss Taylor Lautner's abbs. LOL

I don't think we've met katie15. I'm Jeniffer but you can call me Jen or Jeni hehe I'm from London and you?
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
iv only seen wrong turn and loved it...i will download the rest,thx
btw Iv finished season 1 of Glee and im totally obsessed at the moment,listening to the soundtrack right now:))
Vor mehr als einem Jahr Jenii737 said…
I read it. It was something with shooting a scene with Ian!! Witch means we'll have more DE!!!!!
Vor mehr als einem Jahr Jenii737 said…
Here it is:

ninadobrev Just shot one of the most intense scenes w/ @iansomerhalder. Wow. Season 2 premiere is going to blow you all away!
about 14 hours ago
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Yeah his abs are to die for although his face is anything but lol.

Well obviously my name is Katie... Katie/Kate is fine and I'm from Manchester.XD
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
it's says that she just got done filming one of the most intense scenes with ian!!!
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
Oh and Lau? Have you seen Paranormal activity? That's quite a recent horror film..
Vor mehr als einem Jahr mariafan said…
big smile
heeey guys :D finally this forum is live again ;)
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
ninadobrev Just shot one of the most intense scenes w/ @iansomerhalder. Wow. Season 2 premiere is going to blow you all away!
OMG
OMG
OMG
Now I can't waut to start season 2:))
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
I'm so excited for Season two to have more Delena scenes!! I wish it would come now!!

Hey Maria, what's up?
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
Katie-Yeah I saw it, it scared the shit out of me seriously,some didn't like it but i loved it
Vor mehr als einem Jahr Jenii737 said…
I love Manchester!! I go there almost every year!! But it's nice to meet you Katie.
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
i wonder if they were comfromting eachotehr about the kiss lmaoo! or at least damon was ;)
Vor mehr als einem Jahr mariafan said…
aaah i can't wait to watch this scene!! can't wait any more xD
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
when did they start filming season 2?
Vor mehr als einem Jahr mariafan said…
hey katie! nm im just finally completely awake after the party yesterday xD u?
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
@Lau: Yeah it is freaky scary but I love it. Not many horror films scare me anymore because I've watched so many LOL.

@Jenn: Really?! You like Manchester?! :O Lol. I love London as well, although everything is SO expensive there and if you think the mets are busy in Manchester it's nothing like London underground trains lmao.
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
@Maria: Nothing much. I'm actually really bored. Urghh lol.
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
the scene must be really good if both nina and ian tweeted about it lmao!
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
laugh
I love the fact that Ian is Team Delena LOL.
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
please don't make me more anxious than i already am,please have mercy:)))

TVD Season 2 will Rock
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Yeah. Season one was good, but I have a feeling that season two is going to blow us away.

I mean, we're gonna have more Tyler scenes, Delena scenes, possibely Tonnie and Stefan/Katherine scenes...

Oh and Katherine LOL.
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
^^ yeah i know!! woot woot! i also hope we get more caroline scenes i love her character i think she deserves more scenes!
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
laugh
who can forget Katherine 'the bitch is back':))
lol i feel like stealing Georgina's trade line
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Hey can you guys help Tyler in the link and to try and eliminate Caroline LOL.
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
haha goergina!!!! she is having dans baby!!! hahah! gosh GG has gotten weird! lmaoo i think katherine is more bad ass though
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
no way kaite! i love caroline! lmaoo
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Oh I actually loved Georgina in GG when I watched it! lol. She always made me laugh.

That's the thing with bitches in some shows... you can't help but laugh at them LOL.

@Klea: Yeah I agree. I'm beginning to really like Caroline, I mean I don't love her yet but I think that I will after season two hopefully ;)
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
big smile
Well give Tyler + points then. I don't hate Caroline but I really want Tyler to win! XD
Vor mehr als einem Jahr mariafan said…
i love Tyler!! i vote there as soon as i can!
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
worried
Okay! I know I flove Tyler too! He's actually my second favourite character on the show after Damon. He's so underrated.:(
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
yeah i will give tyler points lmaoo! hope to see more of him too in season 2 and more tonnie cause if i don't see them on screen then i can't ship them...idk but that's my thing i can't ship couples if they have like NO screen time at all and if i don't see them interact to see if they have chemisty.
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
Done tyler's up :))
Yeah Georgina's got kinda mellow in the last season but i still love her
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
Klea, that's fair enough ;)

Lau, I gave up on GG after like the 6th episode of season 3. It just got so boring and stupid imo.
Vor mehr als einem Jahr laurik2007 said…
big smile
Katie-I still watch it ,even though it got kinda bad but it still makes me laugh, and it has CB my late OTP or current lol im so confused
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
hmmm
Lmao... I used to love Chair in season one and I liked them at the beginning of season 2... but then they got ruined imo. Chuck is such a jerk to Blair..
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
dair needs to be in season 4! and it needs to go back to being as good as season 1...but yeah i will watch it!
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
laugh
If Dair happens then of course I will watch the show again... LOL.
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
i think they will be intersting to watch like delena!
Vor mehr als einem Jahr katie15 said…
laugh
Actually... I like Dair and all but Delena will always pwn them LOL.
Vor mehr als einem Jahr epicdelena4ever said…
no doubt about it lmaoo>>delena pwns everyone!!! YES>>everyone! spuffy comes in 2nd!