Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 47351-47400 of 116057

Vor mehr als einem Jahr Janni said…
huh? you made a new video?

caps for 313 is up now;D
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
cool
10 more episodes to caps, and seaosn 3 is done
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Heyy! <3.
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
jelena you still here
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Yeah, Hannah, I'm still heree, =]]
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Peoples!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
link

seriously i kinda of went of the maker of that pick and lovely icon nem
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Heyy! <3! So what's new?
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Thanks uhm I forgot who made it, it's from OTHforums. lol. I gotta go make icons out of that screencap!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i know i do to but i busy with the greys stuff and the voting should be up soon for the brucas awards
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Ahhh! =] I'm so excited for the brucas awardss<333.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Speaking of, I didn't get a chance to nominate cuz I was too busy at school. Thank God for weekends :D

Hi Jelena! How was your birthday? :)
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
hopefully i actually get something i was going to nominate people but my computer crapped out on the deadline day
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I'm sure you will :)
I don't think I know everyone enough to vote though, but I still will.
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
oh i will and voting is easier i mean the day it was due i was working on it then i had to remove a bunch of spywhere that was affecting it and then i found out that my ym was infected so i had to remove that and by the time i got it all fixed it passed the date .
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
This is ridiculous.
 This is ridiculous.
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
oh the wedding they had some good scenes also at othforums we are doing the shipping icons and siggys
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Oh yeah. I gotta make icons :D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i will do that soon this is one of the ones i made
 i will do that soon this is one of the ones i made
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Aww that's beautiful Terra! I love the coloring <3
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
thanks Nem and i used the lens flare for that one it really fit
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Gah I am trying to crop an image but the shift won't work, I can't get it to crop a square!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
oh i hate it when that happens
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I can't get anything done besides the coloring! :[
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
that sucks i just play around with the stuff until i get it to where i want it
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Gah I haven't done anything in days and I come back and I get this? Stupid PS.
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
yeah it is stupid sometimes but for me when it was not working it was my computer and not me so all i did was reinstalled it and all the features were activated.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Well I probably should wait for my cousin before I do anything, she might know what's wrong. I just wanna make new icons, that's all. :D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
that is a good idea i making some right now i still haven't done the oth or brucas ones i have to do
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
anyone on?
 anyone on?
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
hey nem
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Hi Terra! What's up? :)
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Heyy!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Hi Jelena!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
hi jelena nothing is up here
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
lol hey terra my photoshop is back to normal so I am making icons now! :)
 LOL Hey terra my photoshop is back to normal so I am making Icons now! :)
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
yay nem and i have to finish mine i loved when she said that
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Haley's reaction surprised me :D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i know nem voting is up at othforums for the awards you got a nomination i got three
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Really?! I'll check it out!

That's a lot of categories :D
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i know and two of the ones i got i was surprised
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I thought I was never gonna get a nomination, cuz I'm not that active but well :D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
you would have gotten one from me if i had time to send in the nods i was so surprised i got the best music finder and season 1 fan
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Well I would def nominate you too! Mine's uhm.. Biggest BL friendship fan, I think it's weird :D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i know it is weird i went back and looked i have four i got most likely to bring up bl in a conversation
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
anyone around???
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Mickei!
 Mickei!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
OMFG 4 people has joined this spot in less than an hour!
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
hey nem! love the pic, did you do that, its so fn beautiful. yay! more blers.