Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 47301-47350 of 116057

Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
You so did not dance with Siddy.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
nope he goes to my boyfriends university ive met him before but he was wrecked and knocked into me and then just started dancing and i was like do i know u and he said im sid from skins and i was like wow lol
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Eyesexage!!!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
and i was all like wow and no one else cared lol
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
No way!!
I don't believe you;D
Do you have a picture for proof?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ive seen him before tho honestly im not lying ive met 3 of the skins cast xD
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
big smile
LoL Dawn ! I hope you had fun !!!
I will get drunk tomorrow !

and Janni what do you think ?
I used your icon but I just added some colors and here it is !
my new BL icon
LoL !
 LoL Dawn ! I hope Du had fun !!! I will get drunk tomorrow ! and Janni what do Du think ? I used
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
oooo love that i dont have any atm but there will eb some on the website 2moz and i will prove he was there seems you dont believe me
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
im getting drunk tomorrow 2
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
OMG I love it!!!
So cute<3
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
WOW! It's GORGEOUS Ana<3

You dances with a SKIN cast person`?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
LOL Dawn.
I won't believe you until I have proof;D
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
LoL ... Dwan we are so getting drunk tomorrow !
thanks ... for the colors on the icon I used photoscape !
It'a a great programe !
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh sid
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
i cant belive you dont beleive me why would i lie i dont even like skins
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
sid i meant i do like skins lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ah im sooo annoyed you dotn beleive me he was dancing with my friend to
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i will probably be drunk tomorrow pool time
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
=O
You don't like Sid?
I like Sid!

And LOL IDK its just wayyy too weird.
But now I'm freaking jealous.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
hes lost weight
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I believe you hun<3
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
He wasn't ever fat, though.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
he goes to my boyfriends university hes there all the time
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
crying
I can't belive that next episode is the last episode that contain the last brucas scenes </3
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
heart
I have to go now :(
It's late ! talk to you girls tomorrow !
and Dawn I believe you !

BL <3
 I have to go now :( It's late ! talk to Du girls tomorrow ! and Dawn I believe Du ! BL <3
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
There will be no brucas scenes, hate to bring you down.

What university?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
kiss
Bye Bye Ana<3
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Oh you butt kissers;D

Bye!!!
<3
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Wait! What!? I heard that there will be 2 brucas scenes or smt!!
Don't ruing this for me POOH!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Lol sorry baby but the BL scenes are gonna be like "OMG please don't let Peyton die I can't live without her!" and shit like that.
-gags!-
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
crying
NOOO! No other Brucas scenes!
I can't belive last episode was the best of brucas we are gonna get ever again
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
so you dont have to be fat to loose weight anyway eh doesnt go to my boyfriends uni i just looked it up but he was there honestly
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
I didn't say he didn't lose weighgt, miss hostile ;D
I was just saying he wasn't fat in the beginning.
LOL.

I believe you Dawny.
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Alice you are right but their are two Brucas scenes but i will still watch the show i am so loyal to it
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I too will still watch, as long as it is One tree hill;D


Looky;D
link
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ahhh no you dont =(
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
EWWWWWW I will not watch.
I have abandoned it since 6x12 (and I didn't watch the five episodes before that) because it is nothing but shit.
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
So now you don't believe that I believe you?
LOL :D
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
saw those already today and i am so happy we are getting a voiceover and Sam is gone for good bye bye
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Why am I looking at that link, Janni?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
which one alice?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Grrr gotta go get ready.
We're going to this rich community so I can eat an uncomfortable 6 hour long caviar dinner and be oggled by the ugliest 11 year old on the planet.
=[
Bye.
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
kiss
LOL Pooh<3
LY<3
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
bye girls gotta go shopping with my dad
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Everyone is leavin? =(

ByeBye Terra<33
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
new videooooo
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
new what?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
video..... youtube lol