Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 46951-47000 of 116057

Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Hell Yeah Cat!
I mean, come on! It's like don't over do it Lucas, I mean you already look like a dumbass marrying the angel of death, and now you have to call her the "Angel." Come on, how stupid can you look in ONE dayy?! xD
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
peyton= angel of death

ya know when haley showed that letter i was sat there and was like please let it be the brooke one that would have made my day lol
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
EYESEXAGE!
 EYESEXAGE!
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
THIS ICON IS AWESOME. XD
 THIS Icon IS AWESOME. XD
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
me too dawn but like Mark would actually do that
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
HAHAHAH! I LOVE THAT ICON!!!<3333.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh but if it was bls wedding peyton would probs kiss him because brooke is a roadblock and nothing can keep LP apart
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
that is so true
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
MArk is an ASS!
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
YES he iss!
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
sad
Me too. xD

Brooke sacrifices herself for people, she did in season 4 what Peyton should have done in season 3! She walked away to let Leyton be happy, and i'm sure she loved Lucas even more than Peyton loved him back then!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh brooke sacrifices herself for everyone and she still doesnt get the guy god mark has some weird morals
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i know so what is he going to do know that Peyton is gone


i really hope all the othcaps are up by tomorrow
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Lol, the only thing i like about Mark is the NH sex scene. xD

Even tho it took him long to realise that married people also have sex.
 Lol, the only thing i like about Mark is the NH sex scene. xD Even tho it took him long to realise
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
I know! he was the ONLY one she had loved, and she let him go

did you guys notice on eisode 6.22, when Peyton was telling the spawn about Brooke, the last thing she said was something like "Brooke alwats put others above her self, and she is a slefless person" which meant to me: I took the one she loved, and she sacrificed her love and let me have him, she out me above her
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
pretty much
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
**REVELATION!!!!***

When Peyton was in Clothes/Bro's she turned to Brooke and said, if anything happens to me, i want you to be with Lucas and the baby...do you think that BL might happenn....?
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
LOL Janni. x)
Brooke is to good for her own. =[
It's the same with Nathan, that's why they are my favorites. <3
Both are so amazing and people take advantage of how selfless they are!

Especially Brooke, she's been suffering a lot because of that. Peyton don't have any strengh in her. Lucas said "I do" to Lindsey and "I hate you" to Peyton, and she doesn't even make him fight for her. How sad.
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
sry Jelena, spoiler.....


Peyton lives
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Lol hun.. I don't think so. =/
Because Chad and Hil are leaving OTH. =S
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
i wanted peyton to die only because it would go great with the story
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Ughhh, I thought she dies?! =[ damnn.
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
yeah no luck Peyton lives and lp leave on a permeate vacation
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
angry
and MArk can wacth them and Brooke him self!
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
LMAO Janni.
Mark brooking hilself, there's an image i don't want in my head. xD
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
did you see the ickle baby awwwwww
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
LOL! xD
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
hmmm
Ickle baby?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
ickle?
the lp baby?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
smile
yeh the lp baby
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
then i just felt sorry for them, seeing lucas alone

but he didn't seem so fatherly .. like he was holding someone elses baby
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awww im a sucker for babys but hate anything over the age of three and younger than 14 lol
Vor mehr als einem Jahr Chlarkfan said…
Kay, girls I gotta bounce, i'm making some Sophia Bush artss! =]]]

Loveyouu<333. And, I just wanted to say thank you all for yesterday, it really made me happyy, =]]] All my BL girls there for me! <3. Love yaaa!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh because he will be like wow your tiny ok im scared incase i drop it lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awww cya hun and yeye link me afterwards always love your arts
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Loool Dawn, i get what you mean. Some children are very ADORABLE, but others are just too mean. :| I have some cousins who just love to destroy my room. XD
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Bye Bye Jelena<33 LY(K)

LOL! Crying kids.. HATE IT!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
i got this from othforums some one came up with this and i wondered what you would call them


If Bl were a sandwich what would they be?
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
heart
Aww hun! I hope you had a great day. =]
And i can't wait to see those arts. :D

Bye, LY too! <33
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
laugh
A Hot Dog? LMAO xD
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
something spicey
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
defiantly something spicy
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
spicey chicken
something you can get ya teeth into and throw in some mayonaisse for spicey and sweet
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
LOL! HOT DOG xD
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
mmmm sounds like a good sandwich lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
mmmm love hotdogs
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Yea, think about it:
Brooke brings the Hot and Lucas is a Dog. XD
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
LMFAO!! xD

Loooser the little pervert
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
moine?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
mine?