Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 44101-44150 of 116057

Vor mehr als einem Jahr Janni said…
bye bye Jen<3
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
bye jenn!
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
cool
Wasn't it absolutely AMAZING Dawn<33 Sean Penn is like my fave actor EVER.
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
heart
bb Jen!
LY<3333333
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
no janni your a bitch i wanted eyesexage
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
hmmm
JD??? huh?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
who is AD? and Ana?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
JD is nine00 dont know who ana is
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
hannah on tour fanatic list, who is JD and Ana?
Vor mehr als einem Jahr irene_p said…
hiii!!!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
i messaged her! shes coming on now!
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Hey Irene<33
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
JD is Nine's actual name? LOL! I'm SOO confused!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
hiiiiii hun

messaged who?
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
heart
Irene<3 *hugs*
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
who did you message Hannah?
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
ana=brucs_love
Jd=nine00

um guys if
Terra
Alice
Molly
irene
and vicky all get ther fanatics soon we'll have so many! the all have die hards right now
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
its her initials i think she said we should call her that when she came on here
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
When did Liz get her fanatic? congrates to her;D
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
irene<33

i messanged ana she told me she was coming on now:p
Vor mehr als einem Jahr irene_p said…
awwww i'm trying for my fanatic for soooo long !!! haha
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
TOO many people have die hards!
Brookegirl and Annaoth as well...they're TOO many to name. AND VICKY!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
she got it today
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
I know right?
I rated ALL the icons she added yesterday and i was hoping she would get it sooner or later<33
*GONNA PROP HER*
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
were gonna have so many fanatics soon!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ive never spoke to brucas_love in my life lol
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
XDDDDDDDDD
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
smile
Hey girls ... after seven months on fanpop ...
I think it's time that I join this amazing forum ...
(only if you girls want to take me in) :)

and Hannah thanks for the lovely message you send me !
so girls ... am I in ?

Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
hoooope sooo!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
eyesexage
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
heart
YOU TOTALLY ARE HUN!
Weeelcome<33
Vor mehr als einem Jahr irene_p said…
sureee hii there !
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
good for Liz
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Of course you are in;D<33
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
of course! happy to have yoU!
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
<333
Vor mehr als einem Jahr BruCaS_LoVE said…
thanks girls ... :)
YaYYY ...
iIm so happy ...
so are there any rules that I should know about it ???
LoL
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
heart
Such an EPIC BL fan reunion<3
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ooo that was weird lol heyyyyy happy for you to join

janni is duncan gone forever?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
non rules here, well i don't we have any =/
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
cool
umm...i guess no...lol! Just call Peyton "Seyton"...LMAO.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
no rules but we have to stop bitching for a while because of the whole sbf thing
Vor mehr als einem Jahr irene_p said…
truee !!! it's a long time since i last talked to you girls !
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
hey peyton lover here! lol
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
angry
DEFFO.
She reported the forum -and only god knows- how many of us...xDD
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
he is gone from their lived forever, but we see a little clip of him wherever he is, but his nothing important
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
But oh well...don't even get me started....!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
oooo theres a lot of us now awwww
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
guys we have to work on our comments

big forums
pinja FTW comments =56338
Leyton Lovers Thread=50899
The Friends Whatever= 48978
Gossip Girl whores= 87680

were in last:(