Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 37501-37550 of 116057

Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
yeah it is 504 during the opening of CoverB
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i'm back;D
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
heart
Yea, thanks Terra. I've found it. ^^

HEY CHEATER! <3
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
guys ive just uploading some screencaps to the rory and jess spot if you get time can you rate a few
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
LOOOSER<33

Did Hannah go!?

btw.. do you guys know that this is the 1501 page here =D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Yeah i will rate them
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
Sure Dawn. ^^
Can you just give me the link please? =)
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
did i get an answer?
link

do they have to kiss? or was it just something Rachel & Ryan inprovised, and the second couple copied?
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Link please?
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Yeah sure will guys rate mine too theyre right after hers?
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
They didn't have to kiss Janni. lol
It was improvided i think.

And sure Lou. =)
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Yeah Molly i will rate yours just give me the link
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
link

I have no idea Janni
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Aww<3 That just makes Ryan&Rachel more awww<3
but then the ther couple didn't have to kiss =/
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ahhh wait a sec im just uploading some
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
im gonna try and upload as many caps as i can oh theres the link molly posted it lol
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
rated
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Ooh that reminds me I have some Dawn tell me when your done lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awww thanks hun
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
All rated Dawn and Lou. =]
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
no problem i gave the others last night by greys stuff to rate i can give you the link if you want
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
All rated ;D Dawn +Lou
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ive just finished 2 13 now and im saving 2 14 so you post yours and tell me wat episode so i dont re post =)
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh terra i will rate
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
thanks janni
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
Give them to me Terra;D
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
thanks Dawn here is the link pages 4,5,6


link
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Oh that`s good bc I have 219-222 & a few random season 3s lol.

Sure Terra i`ll rate anything i`m so bored.
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
sry my comp is so messed up right now! it's like logging off every 4seconds
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
HANNAH! I was wondering where you were?
So what's up with you?
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
ok thanks guys
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
wel is it ok if i post up to 2x19 then and then i will see if i can be arsed to do season 3
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
rated the first ones Terra;D
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
oooo i love the new icon layout so much easier
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
oh nm im leaving in like an hour! so i have to go in a bit
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
All rated Terra. ;)
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
any one else need anything rating molly i will rate yours havnt rated them yet
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
ok Terra I rated :D
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
I'm adding so caps too, but i'm not finish with all of them yet. =/
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
oooo i love the new icon layout so much easier <--- huh?
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
sits here confused!
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
thanks guys

link
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
HANNAH!! *huggles*

Hello people!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
alright i g2g guys... byes<33
wish me luck!~ were deffo gonna need it!
like seriouslY!
cause were supposed to have 11girls we have 10 and there is no half time! so we don't even get subs either!
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
kiss
HI NEM! =D <33
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
kiss
Nem<33
Vor mehr als einem Jahr Cas_Cat_2 said…
heart
Ohh, bye Hannah. =(

Good luck! =]<33
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
the link trra gave me the icons were all side by sie so ya could rate like the videos but it hasnt worked on the screencaps
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
NEM!
noooooooooo im leaving!
bye
kisses*