Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 34301-34350 of 116057

Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
cool
I just LOVE them Dawn<333
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
have you guys watched the episodes?
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
34300<33 and eyesexage<333
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
okay im going.. bye loves
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Bye Hannah have a fun Nap and i have some season 1 ones Mary
 Bye Hannah have a fun Nap and i have some season 1 ones Mary
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
dawn you could try to buy the tickets;)
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
i made a naomily vid have you watched it?
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
You're crazy Hannah...!
eysexage addicted...STILL? LOL!
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
there sold out lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
You are going already?:( Bye Hannah<3
HEy -terra<33
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
i wanted to go but they sold out withing 6 minutes
Vor mehr als einem Jahr sophialover said…
heart
The hot n' cold one? YESSS i did..a couple of minutes ago...but i haven't commented yer..LMAO.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
byyyyyyyy hannah
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Hey Janni
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh thats it and did you like it i dont know weather to vid them again lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
not yet.. the sales are starting tomorrow (feb 13th) but the presale has started and the presale tickets are gone=/
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
this spot has been so dead latly
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
got hotmail is pissing me off
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i know:(
i miss our old spot..

speaking of did any of you see 1.06?


"Ouupss All gone!"
 i know:( i miss our old spot.. speaking of did any of Du see 1.06? "Ouupss All gone!"
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
is it saying that the server is too busy Dawn?
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awww i love brooke in that episode
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
Yeah it has been and i have not watched the episodes yet i am in the middle of a felicity marathon and do not want to stop that and a good thing for you to watch.
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh and i need to go on it
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
mine is working now=D so your will probably work in some hours
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
im wearing that bra right now lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
mine?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
eyesexage baby
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
the bra on my icon? xD
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
haha janni beat ya
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
yeh lol
Vor mehr als einem Jahr dermer4ever said…
mine is working
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
lol xD Go you Dawn! with the rba and the EYESEXAGE ** <3 *0
have you seen how close i am to ake hannah with the commentages=P .. (haha Hannah! if you are reading this)
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
ive been waiting way longer than an hour godddd i need to get my work off there lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i hate it when hotmail just goes byebye on me!=(

What's up with you hun? anything new?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
wel ive had the day from hell really lol
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
what about you
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
well my day is going good so far.. but it's just i have this feeling like i have no time, that i ahve many exams and important things to do but then i ahve nothing, and i'm just doing nothing=/

+ i got my brooke die-hard two days ago=D
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
awww thats good janni well i got my exam results back and didnt do as good as i hoped an di also failed my theory test
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
=(
then it's back to the books and get all geeky^^
have you taken the practical yet?
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
no it was just the theory ive got an exam next week and im not ready for it
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
i hope you do well then;)
i have an exam arr lined up the week after the enxt week so i'm pretty much dead=(
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
with mine its a drama practical if i mess my lines up its an automatic fail so thats not good lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
lol ^^
GOOOD LUCK hun! And think of Brucas & Sophia + us;D and everything will be fine
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
its hard because im an 81 year old woman its hard to act that age lol
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
hmmm... that sounds hard=/
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
it is but i will be fine
Vor mehr als einem Jahr Janni said…
that's the spirit/attitude;D
Vor mehr als einem Jahr livelovelaugh said…
anyone here
Vor mehr als einem Jahr jennifer_02 said…
anyone on?
Vor mehr als einem Jahr irene_p said…
smile
hii!!! xD