Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 22751-22800 of 116057

Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I was like "WHY THE HELL DO YOU CARE?!" after I read that. lol. And what does that have to do with Brucas? Poor Brucas. :[
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
I know really! Poor Brucas. I love them. It makes me sad.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Kels made me sad but Mehraj made me REALLY mad! Seriously! I don't really care if he turns to be a LP fan!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
I don't care if people turn LP, I mean i don't know how you could but whatever, but still.. idk.
We all loved BL
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I guess I'm okay with LP, I can't really do ANYTHING about them, can I? But I will never ever like them, that's just how it is.

Anyway.. What do you think about the spoiler?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hi ladies. Whats up?
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Hey alice.

I will never like LP.
If I turn, please do something drastic.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Hey Alice!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
LOL Molly. If you turn I will kill you XD
JK JK I'll just slap some sense into you XD
LOLOLOLOL
I support everyone turning LP, but its making me really depressed/frustrated. I know it seems bad, but its like "you were BL for sooo long and now you're suddenly LP?" and that makes me kinda frustrated/sad. We need all the fans we can get!!
I know its not their fault but its still jfo0a9j3u0tgj9i8hj3a
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Well all the BL fans are being bannedd
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
WHAT?! OMG!
WHO IS BEING BANNED???
DO YOU THINK THATS THE REASON SO MANY CONVERTED?!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
nonononoo. just the new ones.
but still. if we lose old BL fans we should get more.
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
I know, Molly! Its ridonculous!!! (LOL I like that word XD)
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
OMG guys I forgot to tell you! I'm no longer single!!!
XD
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
..have you seen the new polls in the OTH spot????
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
WHAT are you with Matt now?????
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
HAHAH Ridonculous.

Yaaay alice!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Aww that's sweet! :D:D

I have no idea. Why would she do that?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Okay I'll delete the last comment because I don't want to be like banned or anything lol if leytoners are lurking here but umm yeah IDK why attention, maybe?
It was just an idea.
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
omg stupid picks.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Hmm I don't think so. lol. But who knows.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
OMFG dude she knows my name!
I ALSO LIKE TO WATCH YOU MASTURBATE TO SEYTONS PICTURES YOU FUG PIECE OF SHIT! THANKS NEM

This is a fake account!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
IDK if you check out her profile its just all too... strange.
And I don't think any one of the brucas fans I know would do anything like that.
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
OMG I JUST SAW THAT.
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Ummm... gross. She's kind of a pervert. Whoever it is.
And OMG nem did she say she liked to watch YOU masterbate? WTF?
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
No not me. lol
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
LOL wonder who... you know what the person should have said?
"wow you like to watch me masterbate... umm what does that say about you, freakin pervert psycho stalker???"
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
LMAO I think it's kind of fun :D:D
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
Slightly.
Aww I gtg. and miss out on the funn :(
bye <33
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
LOL molly! BYE! :)
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Bye Molly!
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
omg! wtf are we talking about?
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
The poll just got deleted. Some Peyton hater posted the most ridiculous poll ever.

I ALSO LIKE TO WATCH YOU MASTURBATE TO SEYTONS PICTURES YOU FUG PIECE OF SHIT! THANKS NEM

And she said that so we know it was a fake account.
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
OMFG! I GOT A DEDICATED TO THE ALICE SPOT<3 THAT'S SOOO BAMF! OMG WHAT HAVE I MISSED!
Vor mehr als einem Jahr CheeryDavis said…
ok all i understood was masturbate did somebody get caught "brooking" themselves lol
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Congrats on your Alice dedicated! :)
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
okay... slowly backing away now.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
No she was talking to Myra. She hates Myra lol.
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
WHAT have i missed im very confused! hey Cheery Davis! im hannah i don't think ive seen you on here before! whats your name?
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
WHAT HAPPEND?
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
nem, what motivated that, seriously myra? why has that chick not been banned yet.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Someone imitated Myra and just spread Peyton hate on the OTH spot.
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
She's already banned, I think. And the polls got deleted. She stopped commenting when we mentioned that she just called me by my name.
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
WHAT Did she say
Vor mehr als einem Jahr Broody_4_Cheery said…
oh okay
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I didn't have a good glimpse of the convo cause she was talking to Myra but I said I like the icon she used and then she said "Thanks Nem" lol
Vor mehr als einem Jahr CheeryDavis said…
laugh
hi hannah its nice to meet u im mandi!

ok seriously i think that girl will be in a mental institution one day! i mean seriously she sounds like stalkerazzi in the making!

i mean i dont like the "mop" either but come on this girl has some serious issues! PSYCH WARD #90254
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
She's a pervert! God! lol
Vor mehr als einem Jahr CheeryDavis said…
Dude you know what they say we are what we eat and in her case it is mmmmm, nuts!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Myra is pissed.