Brucas Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 Antworten

Click here to write a response...

Showing Replies 15401-15450 of 116057

Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
bye kristina!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
yeah, i tried too but some people, no offense to them, but i hadn't seen them do a lot.

bye kristina!
Vor mehr als einem Jahr kristinabetty said…
goodnight hannah and alice and molly
last edited Vor mehr als einem Jahr
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
Alice im gonna kill you!!!!
kidding!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Okay go straight to bed Kristina. :D

lol thanks Alice!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Bye kristina!
And hello to you too hannah lol
Your Welcome, nem. I love it. If only...
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
aww hey Alice! were you waiting for that! i didn't even notice it
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hannah- Waiting for what?
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Yeah if only.. lol.
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
i thought hannah was waiting for it!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
nope i didn't even notice it
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
the 400th comment
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Hannah was caught off guard :D
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
yes i was!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
janni is a major icon fanatic! see added over 70pgs of btfg images i have to go rate!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
OMG I know.
On BTFG and this spot!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
lol I'm not yet done rating icons here. :D

okay GTG I'm going to the salon. Bye!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hannah- oh LOL I didn't even notice it ha. Wow I've never realyly won those before!! :-D
And wow go Janni!!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Nem- bye! Have fun and be beautiful! lol
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Hey guys!!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
bye nem!

yeah i know she's add like all the icons there!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
i didn't even notice either! i commented 15399! and didnt notice im so dumb!
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
hey kelsie:D
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
Aww your new icon Kels! :D

Dammit I'd love to stay and talk to you guys but my mom will be yelling at me any sec now. lol
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Hey Hannah...again..lol
Bye Nem!
To quote Alice
"be beautiful"lmfao
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
okay bye Nem!
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Thanks Nem!!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
bye nem and hey kelsie :)
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Hey Molly!
Vor mehr als einem Jahr brattynemz said…
I already am beautiful. LMAO k bye!
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
LOL bye! <3 ya
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
ohh alice and kelsie are you gonna play the middle name game?
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
The wat?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Oh hey Kelsie! Whats up?
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hannah- hmm... IDK. My middle name SUCKS. I'm not sure I'm ready to go public with it yet lol
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Hey Alice,nm <3 the new icon! YUM!
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
LOL thanks. He is pretty delicious. :)
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
oh no alice don't worry mine sucks too
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Yea he is and I'm right there with you guys,mine sucks major
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
just do it! it wil be fun and i told you mine! and it sucks major
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Molly- LOL. Really? Now I'm kinda intrigued to find out what it is.
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Hannah- NO! I love Quincy. It's cool :)
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
mine is deffo the worst! how bad can it be.. i also have the worst first name
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
haha,I will play but I swear if I get teased I'm converting back into a LPer.haha see how u like that!




haha jk not really but I will thank of something
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
And YAY! Kelsie is part of the bad middle name club lol.

You can't just leave me breath into meeee and make me real breathe die wake me up inside wake me up inside save me call my name and save me from my time save me from the nothing i've become!!!
Vor mehr als einem Jahr mollyx365 said…
hannah yours is not that bad. wow kelsie i will not make fun of you :)
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Okay I'll play hannah...I've got to be brave (lol)... so what do I do, do I just mail you my middle name?
Vor mehr als einem Jahr brucas4ever said…
her middle name is sooooo cool! i love it!
Vor mehr als einem Jahr mcewen_girl said…
Whos Hannah
Vor mehr als einem Jahr 1treehillfan said…
Save me from the nothing I've become!!! Now that I know what I'm without, you can't just love meeeeeeee breathe into meeeeee and make me leave