Alpha und Omega Wall

Einträge 471-480 von 20966 auf der Wall werden gezeigt

AlphaClub sagte …
Maybe we should see how many people like this idea of a rule: "No one is allowed to say the word rude, oder any word associated with rude. If someone says rude, the rest have a right to gang up on that person, WITHOUT being attacked for it." gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
how bout Du shut up wwwarea Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
How is suggesting a rule harassment? It wasn't directed at anyone, didn't talk about anyone, nothing. I was suggesting a rule... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I'm not nice. If I was nice, I would have left the club permanantly LONG ago... Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
Quick! everyone whos not in the fight! TAKE COVER!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
"Yes, sir! Wait a minute... I DON'T TAKE ORDERS FROM YOU, I TAKE ORDERS FROM MY KING!" (But I'll still take fover, lol) Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Hey i need atleast a 10 people to agree........but if i can get 10 yes i will open the gates of the abyss on wwwarea , but i will try and keep my cool while he is being a baby Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
*Balls up deep in crude höhle, den ready to soil fur.* Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
*Balls up deep in crudely dug höhle, den listening to pelz flying.* gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I can see. Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
*Unballs and peeks. Knows someone will be a rug in front of someone's fireplace.* Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
i was calm, then wwwarea happened........i hope he takes an Arrow to the nuts Vor mehr als einem Jahr
sad
nicker11500 sagte …
I'm checking in like I sagte I would and uh.. wow I left for a week and I came back to see the fight is still going like a fucking wildfire. And I was thinking of returning and giving this club a Sekunde chance... but now that the fight is worse than it was before, it feels like that Sekunde chance has already burned up at the moment I clicked on the A&O icon. And when AlphaClub told me that the fight has slowed down I thought for sure it was going to stop Von sometime today but I was wrong. gepostet Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
And with that being sagte I'll see ya guys after to March when hopefully the fight will stop oder disappear. Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
after March* Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yes. But I don't want a part in it. Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 sagte …
*Howls* :3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*Hows back* "How are you?" Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
*Trys to howl* ERR sorry foxy here not to good at howling Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
*long sigh* I'm not siding with anyone, I just want Du to leave since its clotting up the Wand so much, and it's getting annoying. Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 sagte …
What Up? What i miss? gepostet Vor mehr als einem Jahr
ComingInArea Kommentiert…
lots of drama Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
LOL Wow Wwwarea U tell me to shut up? How "Rude" Of You. I was just asking a simple question. Then Only reaason i signed it was because u want to start fights with everyone. if u have a problem with some one then pm them not shout it to the hole world. oder in this case web site Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
Hey dont put words in my mouth that i didnt say. I never told u to shut up. and u wouldnt know what a hypocrite is if one slaped u in the face Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
Thank you! Thats Exactly What Im talking about Vor mehr als einem Jahr
GANGSTA-BoSS sagte …
Hi all! How it's going? gepostet Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
*Digs höhle, den Mehr frantivally.* gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
am i the only one who thinks Lyle and Link had a sorta mexican accent when they first came on screen? gepostet Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
Meh I didnt really Notice So Probably LOL Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 sagte …
*Yawns and stretches* How is everyone on this fine morning? gepostet Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
I'm Doing Good! *Wags tail* u? Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
*Digs den.* cant talk! must dig! Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
I'm doing pretty good myself, thanks for asking! really caught up in homework this week though... Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
doing fine......the wife is forcing me to have a Tag off of training D: but i'll get over it Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
*Inches out from behind rock.* gepostet Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
is it safe, sicher yet? Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
whew.*trots out from behind rock.* Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
*Starts to dig a höhle, den for the Weiter wave.* Vor mehr als einem Jahr
CandoAlpha sagte …
Haven't been around here in a long time. Not a familiar scent to be had... gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
hello Cando alpha Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
Same. the Mehr people the better though! Vor mehr als einem Jahr
CandoAlpha Kommentiert…
Hey Red, long time. Seems like the pack's always been at war with one another. Not many familiar faces though. Still feels like home, but... things are so different too. Vor mehr als einem Jahr
zzz
Humphrey303 sagte …
I'm gonna turn in for the night. night guys! gepostet Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 sagte …
Haven't wrote something here in, what, 5 months? Hi! How's everyone? :3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
Not even! 7 months! Time flies! Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
aww Thanks so much ^^ And I hope Du get rid of your depression soon. Vor mehr als einem Jahr
Humphrey303 Kommentiert…
Kishin isn't bothering me. there is no fight. Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
*Ducks down and balls up behind a rock.* gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Is it creepy that a Zufällig chick in a dream came to me last night and told me that I have to kill someone (not saying names) on here before it's too late? gepostet Vor mehr als einem Jahr
The_Damn_Guy Kommentiert…
*hears what Du sagte and walks up*.... Damn! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I gtg tho. I got some stuff to do! :l If ya need to tell me something, PM me. Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
nope, happened to me all the time before i moved and set up my warding spells and charms Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
got a story to expand on the A&O world? then come on over! link gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I bet none of Du would be able to guess why they call me Ares, lol. oder maybe Du would? Idk... gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
There has to be a good story to that. "C'mon now! Let's see it!" Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Read the whole Artikel I gepostet called: To OmegaKing :) !!! And Du will understand my history !!! Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i got a Frage (random fnaf question): chica oder toy chica? gepostet Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
back on the grid. gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
but why Du want leave the forest D: (joke) anyways welcome back Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
take it the pelz stopped flying over here. Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
i'm gonna try and ignore justcomingin's anti furry Kommentar as best as possible, also i have spoken with area and the fight is officially over.....atleast the fight on this Wand Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I absolutely failed... I COULDN'T GET NICKER TO COME BACK PERMANANTLY!!! ALL I WAS ABLE 5O CONVINCE HIM TO DO WAS JUST TO VISIT TOMARROW!!! I AM SORRY.... I FAILED EVERYONE... gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
YEAH, WELL I WAS ORDERED TO BRING HIM BACK!!! Vor mehr als einem Jahr
The_Damn_Guy Kommentiert…
Damn, hopefully when he comes to visit, and sees this club he might Damn return but who knows. Also I Damn PMed him before I went to bett last night asking about why he left and why isn't he Damn coming back and he sagte that the reason he left was because "of not only how long this fight has been going but of it covering the Wand destroying the purpose of being a fan" and also Damn sagte that " he would of checked in earlier but he's been busy on his Fanfic and trying to keep grades where they're at his school" Damn I honestly don't know what Damn fight happened but if it was enough for a person to Damn leave then, Damn again. Vor mehr als einem Jahr
The_Damn_Guy Kommentiert…
Yeah it's like if he has a way with the plot that makes it so Damn good. Just like his Alpha and Omead stories it's Damn well doned. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Neïn neïn neïn neïn neïn !!! My brother can't stop whining !!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
meh
The_Damn_Guy sagte …
Holy Alfred dick balls there's still people in this Damn club, I don't know if anyone remembers me but I came back to see how this club was doing and Von the looks of things it's not going well so, What the Damn happened?! gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
never heard of Du Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Okay, sir. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Hey, buddy ^^ I still remember when I joined in 2013 of march leading to my old account. So, I've been here for long time as well. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
I was thinking about alpha and omega 5 yesterday that maybe they might Zeigen a plot,screen shot,tralier this week oder Weiter week oder March 10 gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Me too. But don't get your hopes ul, Lionsgate and Crest are both a hopeless case... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*up* Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
buys up lionsgate and crest and makes A&O 5, 6, 7, 8, 9, 10 and makes them good and amazing, so great infact that they blow the first one out of the water :D....wait i was just gonna buy up the rights to the alpha and omega franchise so that i can use the characters in my new video game that is gonna be a 10 game series :D Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
I have family that works for Sony animation. I could talk to them about trying to talk to the higher ups. Maybe this is the new life alpha and omega needs. Since they don't care about a&o.they'd probably sell out cheap to any buyer gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
@Kishin_Kira Would you? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Sony would yes, be better than Crest and Lionsgate. Vor mehr als einem Jahr
The_Damn_Guy Kommentiert…
I can see the Damn Romeo and Juliet thing as far as the rival goes but as far as how they Damn feel about each other, no, becasue in Romeo and Juliet they didn't know anything about each other and didn't even Damn knew each other existed before seeing each other which followed in them falling in love, in A&O however Lily knew that Garth existed and knew Damn little about him while Garth didn't know who Lily was oder even knew she Damn existed. And yes I did read the Damn book lol, we had to for our English class at school. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
@OmegaWolf Du think a few Wölfe can kill me? Naw, first: I would smell them before they got close to the cabin. Second: I would kill them all (if I had my sword), if they DID get close to the cabin. But, since I don't have a sword, I'd use the dagger that I brought with XD So, they wouldn't stand a chance. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
All I need is my dagger :P Vor mehr als einem Jahr
Hiding 100 comments…
AlphaClub Kommentiert…
As well as we both like programming and tech. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Lol, why do Du think they call me Ares? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
also why do these dumb-asses Berichten my A&O 4 Videos but not the Videos of the other A&O movies? gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
IDK. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I'm pissed at them too, for my own reasons. Vor mehr als einem Jahr
angry
TimberHumphrey sagte …
well lionsgate people are fuckin' faggots right now! no matter if we're A&O Fans oder not, they just absolutely despise it when somebody posts Videos about A&O 4. they're like "we don't give half a rat's arsch if you're a Fan of our movie! don't post Videos of it on youtube!" well, fuck those stupid motherfuckers! right now, it's my Sekunde copyright strike gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
seriously, i'm so pissed off right now, i feel the need to go over there and kill all the assholes at Lionsgate! Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
they should hand over the rights to alpha and omega to Sony Animation they made some good movies. Lions gate doesn't give a fuck unless they make a lot of money. They care about the Hunger games and the other big movies. They never care about the Fans how sad Vor mehr als einem Jahr
The_Damn_Guy Kommentiert…
*reads the post* ....... DAMN Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
Why so much hate Kate and Humphrey would be sad gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
your right it's just one big batching fest this aint the club I once knew Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
bitching Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
@skyrim: Oh yes.. The good old days Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
Hello again gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Hallo again !!! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Du thought I was leavin, just because I was in Wisconsin, ja ??? gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
....maybe.... Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
yeah I thought Du had no Internet out in the middle of nowhere Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
@shadow353 "The conquered Persian East city, sire?" Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
Back to school for me tomorrow :( gepostet Vor mehr als einem Jahr
smile
GANGSTA-BoSS sagte …
Hi there :D. gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
Hey man Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Hallo !!! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I am going to Wisconsin until wednesday, and I expect everyone to be good while I'm gone! :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
Have fun! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Wwwarea, gotta go for tonight, dude. Ttml, please? :) As for everyone else: Please, I recomend EVERYONE takes a vacation for a few days from here. Just until I get things straightened out with wwwarea. I started the fight, now I need to end it. And it can only be done if everyone leaves for a few days. I need to Zeigen area something. That none of Du need to know. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Just... please, take a vacation from here for a few days, I cannot do this if Du guys are on here! Thank you! I know, Du don't wanna get off, but if ya want the fighting to actually end, Du need to bare with me. And Du need to listen to me. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I'm saying that Du had to realize what Du couldn't answer yourself... I just wanted Du to realize, yes... fuck, this situation hurts, but in order for Du to understand what Du can't explain, I had to throw it out there, so Du did know. I'm sorry but I felt like I had to, just like Du felt like Du can't stop fighting, because Du got yourself in a situation where, Du though that keeping up the right would help, but it didn't, so when people now start yelling at you, almost everyone, Du get cramled in a corner, and Du don't know what else to do other than fight. Like I sagte I've been in this situation before too... which is how I can call Du out on it so easily. Please don't take it as I am trying to make Du upset, I'm not. But I gave Du a Sekunde chance at edplaining things with everyone else. Even if it's not perfect, we could at least explain it to them. Trust me, been there, done that, and this is exactly why Du continue to say stuff to me, Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
even after I brought that out. Don't take it the wrong way, I'm not trying to hurt Du oder make ya feel bad, I'm just trying to help... I started tk realize last night that, maybe, Du were DRIVEN to keep fighting, nkt because Du want them to appologize, but because Du felt like Du have to, and I understand. I am being as nice as possible. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
And I didn't say it would stop the fight. But I just wanted Du to understand what Du could explain to yourself. It's a bipolar thing... if Du have bipolar. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I want ti let everyone know: do not talk to wwwarea oder me until I say it is okay, oder me oder him talks to you. I am trying to explain somethings to him... that no one without bipolar would understand... if Du are bipolar, Du will understand what is going through area's mind and my mind. And I just now started thinking that maybe there is something going on in his mind FORCING him to be like this. Please, let me talk to him before Du guys say anything to me oder him... that woukd be nice. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yes, we are talking in a civil manner. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
And yes, Du have every right to hate me and be pissed for bringing it out. But am I right on anything? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
SKYRIM!?!?!?!? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
LEGEND OF ZELDA!!!!! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
try starting another post on my wall, so it doesnt tick off users Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
He wanted to finish an RP, but he started it on the wall, so I told him go on the wall. And younpost off topic stuff on the club anyways, so... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
How is everyone? gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
Good just enjoying my snow days. Btw do Du and omega king want to pick up that rp again tonight Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Sure. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
??? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Bye guys, gonna go workout for a bit! :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du better put 900% into it D:< i expect Du to be able to lift a bus Von wensday Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
DUDE... I work out about 2.5 hours a day, and I am 5x better shaped than my dad... who eats nothing but healthy shit, and protein shakes... and works out as well... I have like 3x the endurance of everyone at my school in gym... lol. Most of them can't even do a full sit up... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I don't have any... lol. I ended uo just doing basic stuff... finished with 145 pushups, 165 situps, and 130 pullups, and then did my daily stretching before hand, and then I went outside and ran across town, lol. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Faceplam gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
about what? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
ignore him and he will Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
even tho he says he wont Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
Hey guys this is relevant Billy Joel "we didn't start the feuer it was always burning since the world's been turning". I sure didn't start the feuer gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
i thought that one cat from 5th straße did oder was it that one fisch in the transporter, van down Von the river on main street... Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
If anyone cares.. Me and my Canadian sarcasm will be gone starting wednesday.. Going away for a family trip to Flordia. It's pretty traditional gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Luck goes to Du :) Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
@club: Omegaking was probably referring to what I sagte above Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
oh Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
AlphaClub sagte …
I LIKE TRAINS. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Du sound like Sheldon Cooper, LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
No, you've never seen ASDF movie? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Go watch ASDF movie 1-8 Von TomSka on Youtube Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Wow... I just was told I might have Hyperosmia... explains enhanced smelling... wow. This is a new feeling, lol. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
woah... maybe, maybe not. At least I'm not a hairy motherfucker, lol. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Really? Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
yeah Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Okay... so I have had a few people ask me, why do I call myself Ares, and/or where and how did Du get that name, etc. The truty is, my real name is Caleb, but my nickname, and the name people call me Von most often, is LITTERALLY Ares. So, yeah... call me AlphaClub oder Ares, please. Just wanted to get that streight. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
"straight* Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I wanna ask, because the while thing that OmegaKing gepostet down below got me thinking... what is the slowest computer you've ever used, and what are your computer specs, eh? gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
I used a Dell inspiring with a pentium 4 til the begging of Jahr then I got theVaio which has a I3 processor then Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
the i3s are weak, but can beat most CPUs in the AMD FX line. i3s are dual core, the mdeium tanged one beats my quad core FX-4300, clocked at 3.8 GHz. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I have a AMD FX-4300 quad core, 3.8 GHz, 8 GB ADATA DDR3 RAM, 2060 GB storage space, (2.06 TB), EVGA GT 730, (getting GTX 750 Ti, And I can't remember the mobo model, 500w 500 b EVGA PSU. Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
back on the grid shortly. I dont like the idea of this, but we may have to make our own 'treaty of versailles' here. Frage is, who will come vorwärts-, nach vorn to accept guilt? gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I will acceept that we ALL have done w4ing things, even me. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*wrong* Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
On devian art what is the main a&o group gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I have no idea Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Well this getting madness over here gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yep. Agreed. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
It time to fight with feuer with feuer Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yes, we will, lol. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Now area is saying I am stupid because I am 14.... what a fucking retard... 'oh god...' gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
He needs SERIOUS help... he keeps posting suicide notes everywhere... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Over an internet fight... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Use Google translate :) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I will just put out there... I've been thinking about leaving for a while. I am tired of all of this fucked up shit. But I won't leave without a good vote. So who thinks I should leave, and who doesn't? (If Jett oder wwwarea comments, I will not listen, this is for everyone else) gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I don`t think Du should leave. Just ignore the negativity. Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
Do not leave! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
If I left, it would only be temporary. Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
Has anyone ever seen The Interview...it's so funny! gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
North Korea hated it. I've seen it. I wonder if North Korea will make a movie about us. Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
"you got the stank duck" LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
yep Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
wwwarea can Du please.stop posting Artikel that tell about the bickering and fighting.we already know that. Please stop we just gepostet a new Artikel now no one can see it. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Don't bother skyrim Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I always wonder... WHEN WILL A&O COME OUT? Even if it doesn't come out, shoukdn't they at least tell us that? gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Ahh... Greek is nice, but still easier to tyoe in english. :) LOL gepostet Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
really?(back off grid) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Εσείς οι άνθρωποι πήρε μιλώντας ελληνικά, τώρα εγώ είμαι πρόκειται να μιλούν ίσως για το υπόλοιπο της νύχτας. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Είπα και πριν, εγώ δεν πρόκειται να το σύνδεσμο σας, συγνώμη. Αντίο, έχω μια ζωή να παρακολουθήσουν. Σε αντίθεση με εσάς. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
sorry my greek is a little rough Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I'm done now Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Μισώ ηλίθιοι άνθρωποι. (Αυτό δεν έχει καμία σχέση με κανέναν εδώ, ούτε καν wwwarea, έχει να κάνει με τους ανθρώπους στο σπίτι μου αυτή τη στιγμή.) gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Γιατί δεν μπορούμε απλά να σταματήσουμε; Ξέρω ... έχουμε κάνει όλα τα πράγματα, ψέματα, ήταν υποκριτική, αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίσει όλους. Αυτό είναι γελοίο. Θεοί damnit. YA Ξέρεις τι; FUCK οι Θεοί ΣΗΜΕΡΑ !! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I know what I said, I FUCKING SPEAK GREEK... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
AND I MEANT WHAT I SAID. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Ich wünschte, wir könnten aufhören zu kämpfen !!! <----- (Now that is german, Rockwolf123, lol) gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
The funny thing is... I know a LITTLE German, but I could only understand a little when Wolf_Tamer spoke German on here, so I was like, whaaat??? But yeah, I know SOME german, a lot of Greek, and all english :) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
@wwwarea Who cares? Du reported it anyways, and according to you, they are most likely going to shut us down, so IDC. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Όχι, δεν θέλω ο αγώνας να συνεχιστεί, arsch πρόσωπο. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
DO I REALLY NEED TO SAY IT? YES? OKAY, BERE IT GOES: Sëlion quöpil ësin pöuge therïs, wëal ën GËIT!!! JË'AL!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*here* Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Ποιος ξέρει ελληνικά; (Who knows greek?) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I have a keyboard plugin for all different languages... :) Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
considering hitting the Berichten button.
back off the grid. gepostet Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
the entire group. Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 Kommentiert…
back off the grid. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Kishïel dë parët? (Can we stop fighting now?) gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
Ich hoffe wirklich, es stoppt bald (I really hope it stops soon) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
What language is that? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Oh, so now the guy thinks that ONE DAMN E-Mail is enough to get us shut down. It most likely won't, but for anyone who actually doesn't want it to shut down, I have a backup club already running. Check my Clubs on my profile. But I still doubt that ONE E-Mail will shut us down. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Umm... I doubt they will listen to a guy with shit loads of reports and complaints..... Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
Thanks wwwarea he's now going to send a E-Mail to Fan pop to shut down this club guys please apologize this club does not need to be shut down no offence wwwarea just don't want to see the club die over this gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du relize that one person cant shut down an entire club, sepcially one with the Berichten record he has correct? Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
also skyrim the Fanpop E-Mail is automated, and this isnt the first time someone tried to get the club shit down, so dont worry bout it Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Welcome. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Ya know, Aeris growled at my phone when I told her what was going on on here... nice to know even a COYOTE agrees with me... :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Serge, Abani, Ares (my nickname, no joke), Zelian, Aeris, and Zane are now trying to eat my phone... WTF Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
It's okay. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I hate certain things... and Liebe certain things. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
OMEGAWOLF IS ILLUMINATI!!! OH, FUCKING SHIT!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*OMEGAKING* sorry Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
...i'm not gonna hack in :P i'm a tech guy with a good reputation for fixing server errors, they will probaly call me to fix it Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Oh. I thought Du were gonna hack in and do it, but okay. I would Liebe to help hack the server if ya wanted help. (AGAIN FANPOP, I'M JK.) Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
We just ended WWIII, NOW IT IS WWIIII! YAY!!! LET'S JUST KEEP FIGHTING! (Not) gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du mean WWIV? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Porlanä is the only word in the language that stays the same. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
For example: Gereliëis. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Okay, because the 'war' is soon to end, this song I am about to sing in a Sekunde is about a 'war' between him and his gf, and now it has ended, and he remembers it... here it goes... (give me a second) gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I don`t have to say sorry cause I did nothing. Du have to say sorry. Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
:P no i'm gonna light the way for Du out of the darkness :D.....something tells me the real illuminati are Lesen this cuase we mentioned then and they will want to silance us all permantly Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
@OmegaKing Oh shit... let's get outta here before the real one finds us... Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
If one Mehr fight breaks out, I'm locking everyone in a gym and blowing it up with RPG gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
He will be lucky if he finds the server room, let alone get past security and blow it up oder light it on fire.... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
@Canada24 Oh... sorry. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
We know that Journeyer is actually one of wwwarea's alt account, don't try and deny it, wwwarea. gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I`m laughing so much, it`s actually pretty sad. Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
Oh come ON! This again with the comments! Seriously I didn't want to fight against Du but Du are seriously pissing me off! wwwarea we have freedom to speak our minds! Vor mehr als einem Jahr
Wolf_Tamer Kommentiert…
We can't stop because Du continue! It's a cycle! Vor mehr als einem Jahr
smile
Slydog900 sagte …
Hey what up everyone? anything new? gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du know the usual, catching bad guys, chasing tail, making pizza, sparring, waiting for guild work, playing tail ping pong, slaying giant beasts, hunting wabbits, and drinking sake how bout you? Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
it is very fun mojo, Hey Du interested in rping later tonight? in like an Stunde oder do Du have work in the morning? Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
aww to bad mojo, well i might get called in again at anytime tonight the system has been very glitchy as of late..... Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
well atleast Du werent the only system maintenance guy on the payroll LOL Vor mehr als einem Jahr
shadow353 sagte …
If Du are willing to Mitmachen my spartan army the black Spartans*club* post on my Wand if Du want to Mitmachen gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I did :) Vor mehr als einem Jahr
shadow353 Kommentiert…
cool Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yeah. Not many people believe me though... they say those traditions aren't real, oder say that they don't have those traditions anymore, oder even say that I'm just trying to be cool. Not true. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
There is a PM going around. Please check your inboxes. Not everyone will get the PM, so I am just letting Du all know. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Umm... even if it was, it would problably be because we want everyoje to ugnore you. Yes, it's about you, but all we are doing is telling everyone to ignore you. That's all. And I didn't start the PM, I was just told to spread it. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*everyone* *ignore* Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 sagte …
Songs Du should listen to

10. Train: This'll be my Year

9. Train: Bulletproof Picasso

8. Jerry Reed: East Bound and down (smokey and the bandit)

7. Fall Out Boy: Centuries

6. Olly Mars: Dance with me tonight

5. Brantley Gilbert: Bottoms up

4. Snoop Dog feat Prince Royce: Stuck on a feeling

3. Fall out Boy: Save rock and roll

2. Kid Rock: Wasting time

1. Macklemore and Ryan Lewis: Wing$ gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Mine is Korn - Bottled up inside.. Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
LOL it takes alot of time and effort, so Du gotta be commited to it, but i think if Du do commit to it Du would be a very good one alpha Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
I like #8 because it was in one of my Favorit Filme smokey and the bandit Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Did OmegaKing leave, oder is he just absent? (Wwwarea can Kommentar on this, saying he doesn't care, or, good riddance that he left oder is absent, but all Du are is fight and talk. That's all Du are able to do, is fight, fight, talk shit, and fight more.) But really, where did he go? I was talking to him, then he just stopped responding, and hasn't been on since... :( gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
i was called in to work, just got back Home Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I wasn't talking about Du here, wwwarea. Did Du read the whole conversation on this post? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
This is what I mean Von Du can't shut up... Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
I remember when this club was actually GOOD.. But was all the back in 2012.. Man I miss KingSimbra4ever9 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Now its just a bunch of Babys whining at each other.. Just like Canadian politics Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
I was back here about 2 years Vor and those were the days but I left then I came back after I heard about the sequels Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
I never saw saw the sequels.. Probably never will. I don't feel the need, it's been years sense I even watched the first Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yeah, I wish I would've been back in the old days. I actually wen back, and saw the old 2011 2012 Wand posts... so much Mehr activity, people were nicer, etc. I want thoses days back, even though I wasn't here back then. Vor mehr als einem Jahr
Canada24 sagte …
I was trolled once.. Tracked him down and burned down his house.. Haha, just kidding. (scary voice) oder AM I!? gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
NAH, your kidding. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Look it up on YouTube. Mojo. and is the fight over? Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Let me know when it's safes to return. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I think it is pretty immature and stupid of us that we can't shut up and stop fighting... OVER A COUPLE OF RUDE COMMENTS... gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Thank youuuuuu!! Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Thats what I've been saying all along! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Welcome. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
IK, right? Vor mehr als einem Jahr
Litio sagte …
I like to come on from time to time just to read the drama, it's quite interesting. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I know, right? Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Agreed. it's funny and I'm glad I'm not involved in any of it. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Yep. Vor mehr als einem Jahr
moondragon01 sagte …
GOIN OFF THE GRID!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Were goin BACK on the grid!!! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Being a techy guy is so hard... not to mention, when Du get older and BECOME AMD ACTUAL TECH, Du have to deal with idiots all day. And people who don't know the first thing about a computer... it get's annoying. That's the only downside to being a tech, in my POV... gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du have no idea.....trust me not a good feild to get into.....also most of those idiots are very rude.....reason i quit being a tech guy, and went into programming.....that and like a 175% increase in annual salary Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I can do it tonight anytime now. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Unless Du are SUGGESTING we do it another night, I am all for it. :) Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
believe it oder not, the original 2002 trailer of Foodfight! made the movie look... kinda decent. sure, the Animation was still ugly and the character designs were still shit, but at least they looked alive in that trailer. now if Larry Kassanoff kept the movie like that, even after the break-in during production, the movie would've been passable. but no, instead he fucked it up and gave us the abomination we all know gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Never heard of it Vor mehr als einem Jahr
RadLilly sagte …
Greetings Earthlings. =^-^= gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Hey Lilly ! Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
Du still on spruz? i'm on the chat if Du want to talk about that Posteingang :D Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
Okayz cx Vor mehr als einem Jahr
SentinelPrime89 sagte …
Hey, children. gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I advise everyone to check out 'What I think about things...' It is litterally not what you'd expect. GO NOW!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
cool
Slydog900 sagte …
looking good everyone gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Du too Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Haha Vor mehr als einem Jahr
stella2015 Kommentiert…
I know right :) Vor mehr als einem Jahr
TheChriZ1995 sagte …
Just like with A&O2's re-release at stores like Target, A&O3 is getting the same treatment. link gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Wow... I have never seen Du active before, I don't think! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
:) Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
hi chriz remember me from the old spruz site run Von fuchs i was called coolgarth then but Hey LOL been awhile Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Pretty random, but: BANGARANG! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
I will actually be on exactly at ten... see ya guys then, lol. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Bye Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Bye for what? Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Musg have... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
RP sometime around now, on OmegaKing's wall!!! :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Oh, I just wanted to say, to anyone who thinks we are still fughting... we aren't. At least if we are, they are on peronap wall, I believe. Most of it. And there is almost NO public fighting anymore, except on that troll post and maybe one more. So, Du guys who come back after a few years ago, oder are new, and see the fighting from before... that was a while ago. No need to worry about it anymore, so don't be nervous to come back!!! :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
The-Theorist Kommentiert…
I think we're on the climb once more. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
If not, I will PM everyone when I am here... oder maybe we should setup a system to let everyone know when we are ready... we all have different scheduals, wo I may be on at around 10, but we'll see. I am busy and will be doing stuff later than I normally do... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
And yes, I believe tonight on OmegaKing's wall. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
RP around ten PM USA Illinois time, at my wall! :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
The-Theorist sagte …
Christ... I leave for what, a few months and Du people are at it again... And to think I thought Du guys had actually put on your big boy pants... gepostet Vor mehr als einem Jahr
The-Theorist Kommentiert…
I don't care to know what happened here and I don't care to hear anybody's side of the story oder their reasons for this continuing bullcrap. I just humbly ask that Du please put on your big boy pants and stop all of this moronic bickering. Vor mehr als einem Jahr
The-Theorist Kommentiert…
@OmegaKing: Damn that's odd. Coincidences are funny sometimes. Vor mehr als einem Jahr
The-Theorist Kommentiert…
@Canada24: As childish as it was unnecessary. I've got people thinking now, so hopefully this nonsense can come to an end. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
well almost 2 years later, Will Smith finally came out and admitted that After Earth was utter shit gepostet Vor mehr als einem Jahr
SapphireFox16 Kommentiert…
Meh I Kinda liked it. kinda Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
link as proof that he sagte that please, though the movie was so so, i would still like proof Vor mehr als einem Jahr
Canada24 Kommentiert…
Haha Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Well, going back to bed. Two Stunde late start... ugh, wish I wouldn't have gotten up, hard to fall back asleep... 😩 gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Ain't nobody got time for dat! gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Nah, it's a video... a women's house burned down, and she talked funny, and she was like: "I said, 'Oh, pord jesus, it's a fire!' and I didn't grab no SHOES oder nothin' jesus, and I RAN for mah life! And then the smoke got to me, and I got bronchitus!!! AIN'T NOBODY GOT TIME FOR DAT!!!" Is what she said... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
*lord* Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Oh, no, I'm not. I was just bored and wanted to see how many people would either laugh, oder say, "I heard that before..." Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Gotta go for tonight. Bye. Vor mehr als einem Jahr
shadow-omega sagte …
Guys it's like only us like 10 oder 12 guys posting mgsngs, no ON Rly ever gets on here anymore.... gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
So? At least we aren't a dead club yet! :) Vor mehr als einem Jahr
shadow-omega Kommentiert…
idk about tamer hes 22 oder 21 so idk, oh will who the FVK CARES!! Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
I don't care. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
Well... THIS club got silent quickely... holy crap. gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
yea well it happens late nights......also i have other um engagements to take care of at same time so i'm jumping from site to site to keep up Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Oh, lol. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Oh. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub sagte …
DID OMEGAKING DIE, TOO? WHY WIN'T HE ANSWER ME?? F*CK!!! SOMEONE ANSWER ME!!! DID WE CATCH THAT GUY YET!?!?!?!? HE NEEDS TO PAY FOR MOJO'S MATE! gepostet Vor mehr als einem Jahr
OmegaKing Kommentiert…
its going over the oben, nach oben like this that makes me stop rping..... Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Oh sorry. Well, retreat! Me and Mojo are going ourselves, and I need someone to guard camp. Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
LOL its an RP LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphaClub Kommentiert…
Some asshole human shot Mojo's mate, a d he is going to SUFFER, THEN DIE. Vor mehr als einem Jahr