Alpha und Omega Wall

Einträge 311-320 von 20882 auf der Wall werden gezeigt

RadLilly sagte …
Tomorrow will be my first Tag of high school oh gosh gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Oh wow, Good luck with that ! xD Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Good luck lil lil :) Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
I hate school. It's just jail. It suck and ugh don't get me started LOL Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Happy Labor Tag gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Du too. Happy Labour Tag Vor mehr als einem Jahr
smile
LivialovesU sagte …
Listening to Infinity Von AJR. While, laying in bed. It's awesome! What are your Favorit songs? Everyone? gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Rather be Von The Verve Vor mehr als einem Jahr
LivialovesU Kommentiert…
cool dude :) Vor mehr als einem Jahr
LivialovesU Kommentiert…
*Lays in the gras, grass as the wind blows on my blonde fur.* Want to role play? Vor mehr als einem Jahr
smile
RadLilly sagte …
Finally gepostet my third chapter to my fanfic. ;~; I'm sorry that this one's kinda short. But I have an idea for my fourth chapter, so I'll probably post the fourth chapter tomorrow oder Tuesday. I also apologize for the long wait. I've been going through a lot, but I'm finally back on track. gepostet Vor mehr als einem Jahr
smile
LivialovesU sagte …
Hey guys! gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Hiya ! Vor mehr als einem Jahr
LivialovesU Kommentiert…
Wish i could Zeigen Du guys. But mom made me Löschen it. :( Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Bummer Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf sagte …
hi all , remember my ? ......... whatever gepostet Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
and me to <3 Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Hi everyone I have some kekse, cookies and soda anyone? * smiles and puts down the tray on the rock* gepostet Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
I guess I should put them in the höhle, den Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
Where is everyone? Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
Hi brother Vor mehr als einem Jahr
cake
bossyalpha sagte …
Today is my 25th b-day gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
happy birthday Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
Happy birthday! Vor mehr als einem Jahr
bossyalpha Kommentiert…
Thanks HumphreyWolfMan Vor mehr als einem Jahr
shadow353 sagte …
Who here will Mitmachen my legion of orc and roll the land with me under my command*gets of warg and takes mace out* gepostet Vor mehr als einem Jahr
TheRealAleu1 Kommentiert…
sorry im already part of aragorn's legion and we slay Orcs!!! XP Vor mehr als einem Jahr
shadow353 Kommentiert…
I would crush there Bones to dust and spill the ground with there blood Vor mehr als einem Jahr
TheRealAleu1 Kommentiert…
*giggles* bird master LOL Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Hi everyone I'm back to see what I missed anything? Anyone wanna talk to me? I'm kinda lonely out here. gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Hiya ! Well I think Du missed Alpha and omega Family vacation release and...that's about it! x3 Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
oh yeah I'm going to watch it with my Friends tonight. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
in my opinion: for the most part, i gotta say A&O 5 did live up to all that hype gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
why the hell isn't there any way to A&O 5 online yet? (except on g+) oder is the internet getting too lazy to do that? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Garth115 sagte …
My birthday's tomorrow on the 31st, cheers everyone, I've survived another year. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
happy birthday :) mine's was on august 22 Vor mehr als einem Jahr
bossyalpha Kommentiert…
Happy bday!! Vor mehr als einem Jahr
Garth115 Kommentiert…
Thank Du all~ Vor mehr als einem Jahr
smile
LivialovesU sagte …
Oh my gosh! I remember this movie! Hey everyone I'm New here and kind of late but I'm Livia! ^^ gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Hola! :p Vor mehr als einem Jahr
LivialovesU Kommentiert…
Hellooo XD Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
No one is ever late to be a part of this fanbase. Vor mehr als einem Jahr
smile
RadLilly sagte …
I gepostet an Bearbeiten on here. Ya'll should totally check it out. :3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
And then I gepostet another one. xD Vor mehr als einem Jahr
bossyalpha Kommentiert…
so far so good keep up the good work Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I just gepostet another one. I Liebe doing these kind of edits. Vor mehr als einem Jahr
heart
bossyalpha sagte …
I added Mehr pics check -em- out!!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
good job :) Vor mehr als einem Jahr
bossyalpha Kommentiert…
Thank you. Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega sagte …
Hey I noticed that the Motto of the group has changed...how !? gepostet Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
Yup finally after like three oder four years of chous almost constantly abrupt fights and aruguements that the admins got fed up with the reports and requests to fix the problem. Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Admins of the group oder admins of Fanpop ? Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
of Fanpop Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
honestly, i think the back of the A&O 5 DVD cover looks pretty decent gepostet Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
yeah...whatever Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
i think to Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
I think it looks really good to! Vor mehr als einem Jahr
trueshadowwolf sagte …
Its been awhile, so how has the club been holding up? gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
Not too well, I must say. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
not so good. even with A&O 5 finally out - after all the hype - looks like the club's slowing dying Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
*slowly Vor mehr als einem Jahr
rainy
bossyalpha sagte …
Alpha and omega 5 screen Auszeichnungen added with Mehr on the way!! gepostet Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
ok Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
That's great ! Thanks for uploading ! :3 Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
I must say you're right :3 Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i feel like i'm the only one here who really liked A&O 5 gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
I liked the fifth movie too Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
It's ok. Better then the third that's for sure! 😝 Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
I can't say if I liked it oder not because I hadn't seen it yet. Vor mehr als einem Jahr
shadow-omega sagte …
HOLY shot the omega is bk! gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Welcome back Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
wtf... , welcome back to alpha and omega club Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Hi everyone has become very quiet lately. I'm not sure what to do and what Du think of the movie? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Garth115 sagte …
o-o Favorit soda? gepostet Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
Sprite and rootbear.:) Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
soda milch XD , and coca-cola Vor mehr als einem Jahr
bossyalpha Kommentiert…
Mountain dew Vor mehr als einem Jahr
Humphery805 sagte …
shit somejuan died DX oh crap don't worry guys ima go find the dragonballs *flys away* gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
LOL XD *joins* Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
lololololololololololol Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
nothing new here , better i play 'counter strike 2D' now , B¥3 Vor mehr als einem Jahr
crying
Shadow1997 sagte …
And we are dead LOL dammit D: gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I'm not. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Maybe some people are at school right now Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Zufällig stuff. XD Vor mehr als einem Jahr
cloudy
Slydog900 sagte …
Does anyone think I'm harsh oder nice? What exactly Du think of? gepostet Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
yeah , Du nice <3 Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
Yeah your nice brother Vor mehr als einem Jahr
Slydog900 Kommentiert…
I am nice Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
Ever have a dream where Du hear Musik that doesn't exist? That right when Du wake up Du try to Google the lyrics? gepostet Vor mehr als einem Jahr
cool
Slydog900 sagte …
Hi my fellow male and female Wölfe how are you? gepostet Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
i am fine , thank <3 Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
iam not so fine.... Vor mehr als einem Jahr
Slydog900 Kommentiert…
Ohh ok then Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Hi everyone has been good? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
I think I know why Garth wasn't in 4th movie I think blackie rose probably quit voicing Garth then there new voice actor named Chris Colin in the fifth movie credits that could be the reason why Garth wasn't in 4th movie gepostet Vor mehr als einem Jahr
Humphery805 sagte …
hello anybody there *is knocking on laptop* gepostet Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
hi , ohh damn, Du look sexy.... Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
roudly..., breed and kane was looking for you. Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
ooh sorry, i mean 'they are' Vor mehr als einem Jahr
Garth115 sagte …
Hey there~ gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
Haii theree Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Heya ! Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Hey :) Vor mehr als einem Jahr
laugh
LoneOmega sagte …
there is 3 Mehr films on the way ? really ?like...where did Du get that info ?
wtf they should make Alpha and Omega a series already and lauch an episode per Monat gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
alpha and omega franchise has sold 3 million Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
Yeah I remember, Du were always talking about your dreams. And in the end they happened to be true x3 Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
XD. Really awesome. Vor mehr als einem Jahr
hmmm
Shadow1997 sagte …
Ok this is kinda a odd Frage to ask but what's a wolfaboo? gepostet Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
A wolfaboo is a person who is overly obsesed with Wölfe and treat them as superior beings. Usually very rabid with the 'wolf' animal and such. Note: It's about being 'more' than obsessed too. Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Oh. Ok thanks ^^ Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
We already know that there's three Mehr on the way. Lol. Vor mehr als einem Jahr
Metallica1147 sagte …
When it comes to this movie, I feel like I have such a love/hate relationship in a way with these films. I Liebe the movies, I enjoy watching them, and I even have the yellow Die-Hard medal for this club. However this film made me into a raging fanboy when I was a bit younger and looking back at it now that was a very stupid point of my life. But I'm older now and don't get butthurt like I did back then, and I still Liebe watching these movies.

So people, don't be an obsessed fanboy. Not cool. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Metallica1147 Kommentiert…
But one thing that has not changed about me (besides my Liebe for these films) is my crush on Lilly. I mean hey, a lot of Fans has their cartoon crush and he's still mine and she's still cute. :p Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I'm not obsessed but still Liebe the room. Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
I don't know anyone else who personality insult someone for a simple review. Though, the 'jerk' name calling isn't even as bad as another thing to beliebt reviews like .. I forgot the name. It's also possible those were not doing that much of anything wrong, just a bit angry, but it's OK to be a little angry. LOL Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
wouldn't it be awesome if we get to see the A&O characters as animatronics? (like Five Nights at Freddy's) that'd be a game i'd definitely buy, since i'm a FNAF Fan too gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
There a person who making Fan made five nights Freddy called five night at stinky Du know who it is Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
i know :) can't wait to play it Vor mehr als einem Jahr
big smile
TimberHumphrey sagte …
Hey y'all :) how's it goin'? gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
doing good ! :3 Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
good to know bud :) Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega sagte …
omfg who is this bobsheaux guy Du mention so much ?! I never even heard of him ! D: gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
LOL I guy who reviews Filme Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
I dunno, I think Du guys give too much attention to stuff....he's just a reviewer... Like, Du guys keep asking him : "If Du don't like it, Why do Du watch the Filme ?" and I'm like " If Du GUYS keep saying bad stuff about him, WHY do Du watch his reviews ?!" Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
I'm not saying anything LOL XP But u make a point XP Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Guys don't flip out but bobsheaux made a video about us for hating him a lot I saw the video he didn't hate movie just look at rotten tomatoes it doesn't have high score than first one we need to stop fighting he has a good point gepostet Vor mehr als einem Jahr
RavenFoxAudio Kommentiert…
He didn't make a video about all the A&O fans. Just the hateful trolling fanatics that are unhealthily obsessed with the franchise. I'm a Fan of the original movie and he knows better than to hate on me! LOL Seriously, though...he has nothing against the Fans of ANY movie oder comic book. He just may not agree with them. Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
I'm not hating *i did make a Kommentar at one time on here to him about how he was taking every problem with the movie to seriously but I relized I was being a dick so I'm taking every thing I sagte back.* the only people I know that we're being a dick About him stating his opinion was timberhumphrey. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
and i'm not saying just cause i can. i'm saying that cause i'm really sick and tired of being like that. so raven, i apologize to you, Bob and his audience Vor mehr als einem Jahr
Litio sagte …
I'll get a torrent up for the new movie as soon s one comes out
Hang in there for a bit wolfies. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Meh I don't need one I got it on dad XD Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Dammit! I meant dvd Vor mehr als einem Jahr
tehrealkatewolf Kommentiert…
I seriously doubt one will come out, there don't appear to be any humans behind the uploads otherwise this wouldn't have happened. I wish Du luck and wait eagerly. Vor mehr als einem Jahr
liana_101_wolf Kommentiert…
lol... Vor mehr als einem Jahr
mischievous
Shadow1997 sagte …
Just watched A&O5 and I'm disappointed big time. Still I joyed it but not as much as I would have liked to. I seriously think that once they decided to put Welpen into the movie that's when the franchise really sorry to go down because when I was just about Kate Humphrey Lily garth. The movie was great. but when they added pups it just made the movie less thrilling to me :/ but at the same time it didn't gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I want to see it. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
i think A&O 5's the Sekunde best sequel so far. i give it a 8.5/10 Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Meh I give it 6.5 out of 10/10 Vor mehr als einem Jahr
RadLilly sagte …
Hiiii how's everyone? c: gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
Hey :3 i'm doin fine Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
hi,iam fine,you look pretty <3 Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
Doing alright but kinda sad that schools starting soon.:( Vor mehr als einem Jahr
big smile
HUMPHRY sagte …
Vroom vroom. :3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
What's up? Vor mehr als einem Jahr
HUMPHRY Kommentiert…
Just foolin' around, youuuu? Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
oh Hey humphrey. was sup bro Vor mehr als einem Jahr
Akiratheomega sagte …
Hey, i'm new gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
hi there, welcome Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Hello, welcome. We are the current survivors of this club. XD Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
The Kate clay figures. Make me think of a Kate amiibo for Super smash Brothers. XD Kate joins the battle! gepostet Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
Kate should be in Super Smash bros! Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Perfect XD. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
That could work. Vor mehr als einem Jahr
smile
KATExLOVERx7822 sagte …
Hello everyone! I'm back, and hope to stay! gepostet Vor mehr als einem Jahr
LoneOmega Kommentiert…
That's great to hear ! :3 Vor mehr als einem Jahr
runt-the-omega sagte …
hey, im back gepostet Vor mehr als einem Jahr
pablopj Kommentiert…
welcome back Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
hi,welcome back Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Who is the best omega ever seen the series? I think Humphrey is the best omega ever. gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
humphrey, duh! LOL Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Nope. Lily! XP Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
I cant really remember what it was Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha sagte …
Who your best character of the series so far? Mine was runt he is so adorable and cute. gepostet Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
I Liebe Kate because of how cute and pretty she is! Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
Kate's my fav Vor mehr als einem Jahr
AlphawolfAlisha Kommentiert…
I know Du are Merida - Legende der Highlands little guy Vor mehr als einem Jahr
TheRealHumphrey sagte …
is there a link for Alpha and Omega 5 yet? gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Nope. :( Vor mehr als einem Jahr
TheRealHumphrey Kommentiert…
damn Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
it was a great movie btw Vor mehr als einem Jahr
TheRealHumphrey Kommentiert…
still no luck on finding a link. everyone ive tried shows the third movie? Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 sagte …
Idc what anyone says alpha and omega is the best movie ever! And could be way better if they would put some effort in to it. But don't be negative towards the movie just because the last few where bad. Because that's just dumb. Yea a&o 2 wasn't that great. But really it wasn't horrible. Now the third one on the other hand do t get me started. Even I hate the third one. And I'm the franchises biggest fan!!! The 4th one was the best of all the sequels. The fifth one we'll :/ idk yet gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
But some people are just ungrateful so Du can't pls every one. Like three days Grace fan. They are hating on them now because they are butt hurting over the fact that Adam left the band so they got a new lead singer! So don't be ungrateful be happy they even bother to try and make a sequel Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Very true. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Didn't see it yet. But will today. :) We should be happy. We got what we wanted. Even if it wasn't perfect. I think, they do read our Kommentare and posts. Probably, right at this very moment. Vor mehr als einem Jahr
hmmm
OmegaKing sagte …
muahahahaah i was right it was over hyped muahahahahaha anyways i noticed some of the watched with rose covered glasses people stil rate it as higher then it really was i give it a 2/10 simply for being better then 2 and 3 gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
no offense, but can Du write better? sure, i know Du rated a 2/10, but the rest of your Kommentar didn't make any sense Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
and yea, other people liked the movie Mehr than Du did. so? everybody's entitled to their opinion. Du can't make them hate it Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
just watched the whole movie. yea, the ending's the same, but that's not enough to ruin it. it has to be the funniest movie i've seen so far this year. not to mention it's so charming and full of heart. i give it a 9/10 gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
well the ending's the same. looks Richard Rich and Tom Kane really despise doing changes to a movie gepostet Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
They hired new writers? Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Tom Kane wasn't fired he still writer Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 sagte …
All new alpha and omega Filme start with a rating of 5/10 if I like some ill up it :p so if I don't the 🙊🙉🙈 yea I think y'all get it gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
I give fifth the movie 9/10 they were new scenes kinda of but the ending still the same they probably have new ending in DVD version becuase it has 45 Minuten than iTunes has 43 Minuten oder probably something else gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
I watched the movie I finished it some parts were new some has been removed gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
oh ok i will stop Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
It here alpha and omega family vacation is here on iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
30 Minuten unit alpha and omega family vacation will be released in iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Now you're just spamming the wall. :/ Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Sorry am too hyped Vor mehr als einem Jahr
mischievous
Shadow1997 sagte …
I just looked it up because I was thinking about it. all Alpha and Omega sequels come out on a Tuesday LOL XD gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
1 Stunde until alpha and omega family vacation released in iTunes woohoo gepostet Vor mehr als einem Jahr
heart
Shadow1997 sagte …
My motto~ Never grow up. Being to Serious can kill you. So Stay young at heart. For life is to precious. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
To die mean :p. forgot to add that last part. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
3 hours until alpha and omega family vacation will be released in iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
5 hours until alpha and omega family vacation released in iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
OMG OMG OMG!!!!!! XD Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
To celebrate Alpha and omega family vacation am going to watch all of the movie and played their game gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Thank me for telling the club about the sequels. And cool. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
9 hours until alpha and omega family vacation released in iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
if anybody pre-ordered and watched A&O 5 before tomorrow, please let me know if this version's any better than the Mexican one gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Ok Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Yes pls tell us! I won't get mine till my bday DX I don't want to wait till the 10th of August Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Okay Vor mehr als einem Jahr
shadow353 sagte …
I am back from my vacation what I miss when I was gone gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Not much. Vor mehr als einem Jahr
roudly_101_wolf Kommentiert…
i think not Vor mehr als einem Jahr
shadow353 Kommentiert…
ok anything I should know Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
15 hours until alpha and omega family vacation will be released on iTunes gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Time sure does fly. Then it will be downloadable everywhere like A&O 2, 3 and four. Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Yep Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Everyone returns parties for awhile. Then abandon the club again. Vor mehr als einem Jahr
RadLilly sagte …
I know I sound so desperate when I ask this, but I'm not trying to be. xc It's just that I get so tired of writer's block and I like hearing ideas from Du guys. But what should my third chapter to Lost & Found be about? Anything A&O related. gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Whatever comes to your mind. I just let it come to me. Giving me a nice head start. Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Maybe it could be a flash back of some kind? Tell about how Humphrey got separated from his family. Orr! Make it about how some guy is getting jealous of kate and Humphrey closeness Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I enjoyed the Sekunde one. I was the first to Zeigen the club of it's existence. Vor mehr als einem Jahr
crying
Shadow1997 sagte …
I am hyped for all the alpha and omega Filme because I'm a true A&O FAN! But for all that is holy stop making 45 Minute LONG Filme D: there not even a movie Mehr like TV episodes gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
TRUE Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
That's the way it's always been. :/ Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Have Du guys notice that alpha and omega family vacation DVD version have 45 Minuten and iTunes version have 43 Minuten gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
iTunes may not count the credits Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Oh Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
Either way, they're both short. They're like TV episodes. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Yep, always been like that. Vor mehr als einem Jahr
smile
Ashleythewitch sagte …
Hey Wovles. It has been awhile. gepostet Vor mehr als einem Jahr
red_wolf_279 sagte …
I leave for a long while and then I come back...A lot of the people I remember are gone, but some remain. gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
They will be back. Vor mehr als einem Jahr
Ashleythewitch Kommentiert…
Onlykate and Devilswrath have disappeared. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Same. Vor mehr als einem Jahr
RadLilly sagte …
Writer's block always kills me :-)))))) gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Same. :P Vor mehr als einem Jahr
RadLilly sagte …
Should I Veröffentlichen my Lost & Found story on Wattpad (only when I finish the entire story)? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Sure! ^-^ Vor mehr als einem Jahr
ben15delas sagte …
Can Du guy read my Artikel on here, please? It's been a very long time. Since, I wrote an article. From my Zurück account "Ben14delas" gepostet Vor mehr als einem Jahr
dan11774 sagte …
Yes its dying but when AO5 is out it get better i'm still here gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
It will get better for awhile. Everyone might come back. Then once it's over they all leave. It will be like a party. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
even if it's dying, i gotta say: this club still has some awesome people around :) gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
True Fans stay. And here we are. :) Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Yep! I'm A&O's NUMBER ONE FAN!!! XD Vor mehr als einem Jahr
18jcrone Kommentiert…
I am glad there are still some people around. Vor mehr als einem Jahr
cake
Shadow1997 sagte …
My b Tag is on The 10th August! ^_^ gepostet Vor mehr als einem Jahr
stella2015 Kommentiert…
Awesome buddy Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
mine's on the 22nd of august Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
If Du have a birthday in August Du are considered a Leo. Which is cool. Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Yea ik :p and I'm Getting A&O 5 for my bday! So that's pawesome! Vor mehr als einem Jahr
smile
ben15delas sagte …
Not A&O related. But did Du guys ever play a game called Bad Eggs? It's extremely easy. I pretty much can beat, anyone. No matter what weapons they have oder the level they are at. I think I pissed a few people off. Von always winning XD gepostet Vor mehr als einem Jahr
dan11774 sagte …
i made a claudette and magril club if anyone wants to Mitmachen gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
3 days unit alpha and omega family vacation gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
came back from watching Mission: Impossible - Rogue Nation, and i gotta say: the wait was totally worth it gepostet Vor mehr als einem Jahr
rainy
Slydog900 sagte …
I need help with someone who needs to be with my sister and I will give Du a Requisiten for the help. gepostet Vor mehr als einem Jahr
shadow353 Kommentiert…
who's your sister Vor mehr als einem Jahr
Slydog900 Kommentiert…
www, Vor mehr als einem Jahr
Slydog900 Kommentiert…
I will tell her Vor mehr als einem Jahr
mischievous
Humphery805 sagte …
Im doing great I just got windows 10 for free! gepostet Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
is it worth the upgrade? I mean I've watched TheKnow on YT about it but only explain what is known, like does it keep all of your saves when Du upgrade oder does it wipe everything clean? Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
Becuase I'm in the middle of a +45,000 word fanfiction right now and I've recived the notifacation that I'm eligable for the upgrade but I don't want to if it's going to wipe out my saves. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Windows 10 doesn't let Du have complete privacy through. Vor mehr als einem Jahr
smile
TimberHumphrey sagte …
Hey guys. how's everybody doin' today? gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Good and Du Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
pretty good. just got back from the gym and i'm gettin some rest Vor mehr als einem Jahr
mischievous
AlphawolfAlisha sagte …
I think can get something to start the Tag oder night .I am Here to tell Du that I am in heat and spread the word out. * smiles sexy * I'm sure all of Du guys are wanting to take me. Sorry for the inappropriate stuff that I said. I started to get in this. gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Man it so quiet in here that there 10 people who are active everyday gepostet Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
including me. but at least it's quiet, at least there's no Mehr fighting and no Mehr area Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
And the past trolls Humphry_13 and Don'tforgetme. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
humphry_13 was a troll? Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
7 days unit alpha and omega family vacation gepostet Vor mehr als einem Jahr
HumphreyWolfMan Kommentiert…
Wow already? xD Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
awesome Vor mehr als einem Jahr
worried
Shadow1997 sagte …
Look this club may be died oder dying but does this mean we really have to stop talking? We can keep contact some how so any ideas? gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
We can still talk, no one sagte we had to stop. Who knew 2015 was the Clubs Jahr to fall. Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
linkThis place is very active, Du should Mitmachen here. I'm on there almost everyday. Vor mehr als einem Jahr
Shadow1997 Kommentiert…
Ok ^^ Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
no dude, we can still talk Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
i gotta say: this club had some of the best people back in the day. sure some great people are still here, but not everybody gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
What if the trolls never existed? ~Alternative History~ Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
If trolls never existed, then this club would be a better place. There would also still be a lot of active people too. Vor mehr als einem Jahr
nicker11500 Kommentiert…
best years* sorry Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
Guys I found something interesting in IMDB alpha and omega 2 a howl-day adventure was about to go on world wide theater gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
Also I found out why alpha and omega 3 the great wolf games was Bewegen to march 25 because of Frozen because lionsgate are enemies with Disney Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 Kommentiert…
I found a other one in alpha and omega 1 they were about have thug,dancer and outhouse lady probably they were humans that we never seen Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
even if i heard that stuff before, i can't really find the Quelle either Vor mehr als einem Jahr
smile
ben15delas sagte …
I remember when TheDamnguy and Gordon_Ramsay they were funny. gepostet Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
TheDamnguy was so funny xD Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I've had some Great and bad times. Since, I joined but it was all fun. This movie is à childhood movie to me. And always will be. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I thought it was TimberHumprey. XD Vor mehr als einem Jahr
smile
RadLilly sagte …
To those that are saying that this club is dying - I'm gonna have to tell Du to enjoy this place while it lasts. Yes, I can clearly see that this place is becoming inactive. And I gotta admit, I'm gonna be very upset once everyone leaves. This place was kinda like my Sekunde home. I know there are many other Clubs on here, but I don't think there would be another club that I can replace with this one. But, thing is, is that we shall enjoy this place while it lasts, and before everything stops. gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
It was Good while it lasted. I remember when I first joined back in 2013 I was excited to join. Vor mehr als einem Jahr
RadLilly Kommentiert…
I joined in February. Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey Kommentiert…
yea same here :( Vor mehr als einem Jahr
TimberHumphrey sagte …
well even if the club's officially dying, at least there's no Mehr fighting at the moment. at least it's quiet gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
True Vor mehr als einem Jahr
dan11774 sagte …
do Du guys want to Mitmachen my dan11774 club gepostet Vor mehr als einem Jahr
skyrim2244 Kommentiert…
sure Vor mehr als einem Jahr
big smile
RadLilly sagte …
Finally gepostet my Sekunde chapter of Lost & Found, go read it if ya want! :D gepostet Vor mehr als einem Jahr
Wolfire14 sagte …
10 days unit alpha and omega family vacation gepostet Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
Cool but I haven't watched much of the sequels due to the horrible stuff the third brought us. I was very excited to watch it but then it highly disappointed me. Well, disappointed everyone. Vor mehr als einem Jahr
ben15delas Kommentiert…
I remember when I announced to the club about the first sequel. Everyone thought it was fake. Vor mehr als einem Jahr