• find out your werewolf name. . Wallpaper and background images in the Alpha und Omega club tagged: wolves wolf.

    Fan davon 12 Fans
    Dedicated Fan



    Schlagwort: Wölfe, wolf

 find out your werewolf name
find out your werewolf name
 Lucky Humphrey
Lucky Humphrey
 WinstonXTony
WinstonXTony
 Grown Up Claudette
Grown Up Claudette
 kate is so hot
kate is so hot
 Du gotta Liebe it!
Du gotta Liebe it!
 wolf Hierarchy
wolf Hierarchy
 Alpha And Omega Main Characters
Alpha And Omega Main Characters
 Humphrey pissing off Kate and Garth
Humphrey pissing off Kate and Garth
 Humphrey with Pregnant Kate
Humphrey with Pregnant Kate
safe, sicher
safe, sicher
 Daria??
Daria??
 A mistake
A mistake
 Soaring in the air
Soaring in the air
 Garth and Lilly
Garth and Lilly
 Garth the Alpha
Garth the Alpha
 My fist Kate :D
My fist Kate :D
 Sex time, yes?
Sex time, yes?
 Humphrey's parents
Humphrey's parents
 Slavica (A&O version)
Slavica (A&O version)
 Kate and Humphrey coloring page
Kate and Humphrey coloring page
 Kate animated
Kate animated
 Alpha And Omega Cast
Alpha And Omega Cast
 The Pups As Adults
The Pups As Adults
 Assassin wolf
Assassin wolf
 Minecrat Kate wolf Texture
Minecrat Kate wolf Texture
 Some Zufällig Kate
Some Zufällig Kate
 Zoe
Zoe
 an alpha girl
an alpha girl
 Different Wölfe
Different Wölfe
 What drugs can do....
What drugs can do....
 A&O Human Form!
A&O Human Form!
 A&O Stuff :p
A&O Stuff :p
 alpha and omega gta san andreas crossover
alpha and omega gta san andreas crossover
 Ohh Humphrey LOL
Ohh Humphrey LOL
 Zombie Collage
Zombie Collage
 Lilly Was Born This Way
Lilly Was Born This Way
 Marcel sagte something mean to humphrey
Marcel sagte something mean to humphrey
 Fun Night LOL
Fun Night LOL
 Lilly's bad side
Lilly's bad side
 my wife, lily
my wife, lily
 Kate Derp Face
Kate Derp Face
 Hutch With Beta Symbol
Hutch With Beta Symbol
 Me as a furry
Me as a furry
 Humphrey is Trolling
Humphrey is Trolling
 For all the Liebhaber of my butt
For all the Liebhaber of my butt
 Lilly
Lilly
 Poor Kate and Lilly!
Poor Kate and Lilly!
 demon wolf pack, Death
demon wolf pack, Death
 demon wolf pack, viper
demon wolf pack, viper
 His Punishment
His Punishment
 Retards
Retards
 black herz
black herz
 cool wolf pics
cool wolf pics
 Kate and Lilly collage
Kate and Lilly collage
 Call of duty black ops: furries
Call of duty black ops: furries
 Humphrey & Kate Gif
Humphrey & Kate Gif
 My artwork, trueshadowwolf
My artwork, trueshadowwolf
 0_0 HUMPHREY!
0_0 HUMPHREY!
 lily^^*
lily^^*
 sad kate
sad kate
 kate
kate
 Lovely wolf
Lovely wolf
 Jon (katealphawolf
Jon (katealphawolf
 cando
cando
 lilly
lilly
 derpy kate
derpy kate
 1...2...3..
1...2...3..
 moonlight howl
moonlight howl
 fat kate and humphrey O_O
fat kate and humphrey O_O
 humphrey
humphrey
 a&o coloring page
a&o coloring page
 Humphrey's wanting realy badly
Humphrey's wanting realy badly
 Sweet money
Sweet money
 Tony 3d
Tony 3d
 Gay Wölfe
Gay Wölfe
 Dance!
Dance!
 Justin Bever!!!!
Justin Bever!!!!
 farting contest!
farting contest!
 Sexy Kate Anthro
Sexy Kate Anthro
 Ooooooo My I join? LOL
Ooooooo My I join? LOL
 Dollar Bill Kate :D
Dollar Bill Kate :D
Alpha und Omega
Alpha und Omega
 Sexy Kate and Humphrey
Sexy Kate and Humphrey
 Posters!
Posters!
 Silly Uilaberrie
Silly Uilaberrie
 wolf sign.
wolf sign.
 I got a wedgie!
I got a wedgie!
 Kate
Kate
 Angry Humphrey
Angry Humphrey
 Where is my flower?
Where is my flower?
 Garth and Humphrey
Garth and Humphrey
 Garth
Garth
 Kate And Humphrey
Kate And Humphrey
 ITS A TRAP
ITS A TRAP
 Alpha And Omega Background Poster
Alpha And Omega Background Poster
 Korean Alpha And Omega Poster (Garth)
Korean Alpha And Omega Poster (Garth)
 Ooooo What are we going to seee???? O_O
Ooooo What are we going to seee???? O_O
 LMFAO!!!!!!
LMFAO!!!!!!
 Kate!
Kate!
 Kate Meme
Kate Meme
 Lilly as a pup
Lilly as a pup
 Liebe Howl gif
Liebe Howl gif
 kate an lilly
kate an lilly
 Alpha & Omega - The REAL Deleted Scene XD
Alpha & Omega - The REAL Deleted Scene XD
 What is in Kate's mouth?
What is in Kate's mouth?
 I knew she looked familar
I knew she looked familar
 Kate and Humphrey as real Wölfe :)
Kate and Humphrey as real Wölfe :)
 My drawing of Kate and Humphrey
My drawing of Kate and Humphrey
 kate
kate
 Eve's favrote omega.
Eve's favrote omega.
 Alpha and Omega XBOX 360
Alpha and Omega XBOX 360
 DAT arsch
DAT arsch
 Humphrey teases Scar and Claw
Humphrey teases Scar and Claw
 Kate and Lilly Meet Pyramid Head
Kate and Lilly Meet Pyramid Head
 Humphrey fartid
Humphrey fartid
 19 Jahr old kate
19 Jahr old kate
 katealphawolf fat wolf
katealphawolf fat wolf
 Alphakate21 as a fat wolf
Alphakate21 as a fat wolf
 Kate Thinks She Loves Humphrey
Kate Thinks She Loves Humphrey
 Katie Watches 2 Girls, One Cup
Katie Watches 2 Girls, One Cup
 big fat lilly
big fat lilly
 Kate Drawing
Kate Drawing
 wolf Angel – Jäger der Finsternis <3333333
wolf Angel – Jäger der Finsternis <3333333
 garth and tony
garth and tony
 A&O Zombie Apocalypse Team ^^
A&O Zombie Apocalypse Team ^^
 lilly stuffed Tiere
lilly stuffed Tiere
 kate and humphrey
kate and humphrey
 humphrey with no hair!!
humphrey with no hair!!
 kate consept art
kate consept art
 sexy dark kate
sexy dark kate
 Garth is singing!!!
Garth is singing!!!
 kate
kate
 this is me...my name is heather..im a loner wolf...no mate...ni pack...
this is me...my name is heather..im a loner wolf...no mate...ni pack...
 Ooooo la! la!
Ooooo la! la!
 Marie
Marie
 Garth and Lilly's thoughts
Garth and Lilly's thoughts
 kate knows she tastes good
kate knows she tastes good
 MOOSE!
MOOSE!
 lily in luv
lily in luv
 Kate's wet back side
Kate's wet back side
 cute image of salty
cute image of salty
 Humphrey and...new wolves? O_O
Humphrey and...new wolves? O_O
 Humphrey - The Great wolf Games
Humphrey - The Great wolf Games
 white wolf
white wolf
 humphrey gets down
humphrey gets down
 Wolfs
Wolfs
 HxK Sketch
HxK Sketch
 two Wölfe cant even see tikanni
two Wölfe cant even see tikanni
 Kate and Lilly with a wierd wolf
Kate and Lilly with a wierd wolf
 He got dumped
He got dumped
 HUTCHOUT
HUTCHOUT
 alphaman ( garth ) and lilly's family ( color)
alphaman ( garth ) and lilly's family ( color)
 Lilly Liebe garth
Lilly Liebe garth
 Melissa (Snow's sister)
Melissa (Snow's sister)
 kate
kate
 Candy!!
Candy!!
 Kate
Kate
 my alpha and omega kreuz over
my alpha and omega kreuz over
 my first meme
my first meme

47 comments

user photo
lol I'm Lone moon
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Ancient crescent, Cool! lol
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
LoneOmega said:
Lol, Lone Moon xD sorry , but it's funny xD
Mine is : Majestic Thorn... lol...
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
My little sister Stormi's is: Grey crescent
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
My little bro Pauley's is: Moon Crescent
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
Erika's is: Magic Crescent
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
My Mom is: Grey Crescent
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
My Dad is: Moon Crescent
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
smile
mjjanet said:
mine is Alpha Red
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
My big sis Britnee is: Lone Moon
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
hmmm
My brothers Bret and BJ are: Lone Crescent
Weird because there not lone wolves, they have there own packs :///// (thinking)
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
tongue
My nephew, Little P, that's his nickname is: Fierce Moon Crescent, going by his last name and nickname, My bro and My sis haven't told us his name yet
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Neostorm said:
Magic Vixen. Lame
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
It is not lame!
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
hmmm
:l Mine is 'magic temptress' sorry name.
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
my best friend is lone warrior
my sister #1 is scarlet moon
my sister #2 is ravenous moon (with other last name) fire
my mom is lol moon moon
my dad is lone moon
my uncle is ancient moon
my cousin is mystic moon
my brother in law is dark fire moon
my nephew is majestic fire moon
and my grandma is alpha moon
posted Vor mehr als einem Jahr.
last edited Vor mehr als einem Jahr
 
user photo
rogue claw
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
cool
darkalpha said:
white temptress
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Vyeshu said:
Alpha Moon...
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
meh
Dude alot of sorry names :l
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
kateandme said:
scarred worrier
posted Vor mehr als einem Jahr.
last edited Vor mehr als einem Jahr
 
user photo
Rouge Hunter
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
meh
? Ravenous demon!?!?!?!?
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
smile
since when was i a demon but oh well
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Lone wolf. Mine is very original. I was hoping for a better name than lone wolf
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
If I went with my middle name first it would be mystic wolf. That sounds better.
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
OMG! I saw this on Ifunny! Moon Moon!!! Lol
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
xi_omega said:
Mystic Fire, now that is a name I can live
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
im grey temptress
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
laugh
Looks like I'm Mystic Rain ^^
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Majestic Fire, WTF?!
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Rogue Temptress
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
White Wolf. Noting Epic, but yea...
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
cool
Alpha Beast..............
.
.
.
THATS SO AWESOME!!!!
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Kitsune32 said:
White Temptress
·
·
·
Okay.....
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Cool I'm Rogue Temptress.
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
cool
alpha fire
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
big smile
Beautiful Fire
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Lone Howler. Fits me well, I think...
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Regal Omega


posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
reaper112 said:
i'm white moon!
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
Slydog900 said:
I'm rogue wolf very good name for me and other name is ancient demon. It fits my icon
posted Vor mehr als einem Jahr.
last edited Vor mehr als einem Jahr
 
user photo
cool
Cool um I'm white hunter beautiful name.
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
White Rain
posted Vor mehr als einem Jahr.
 
user photo
big smile
Lone White Cool Cool :D
posted Vor mehr als einem Jahr.
last edited Vor mehr als einem Jahr
 
user photo
Leonie12 said:
Mine is Fierce Moon.
posted Vor mehr als einem Jahr.
last edited Vor mehr als einem Jahr
 
user photo
Alpha Fire is mine
posted vor 7 Monaten.